Performans Odaklı Reklam ve Pazarlama Yönetimi, Veri Entegrasyonu ve Analizi, Dönüşüm Optimizasyonu, Arama Motoru Optimizasyonu ve Teknoloji Danışmanlığı alanlarında lider markalara iş sonuçları üretiyoruz.
İşinize yarayan sonuçlar üretiyoruz.
Sektör liderleri ile çözüm ortağıyız.










Dijital Strateji
- Pazar ve Rekabet Analizi
- Hedef Kitle Belirleme
- Online KPI Belirleme
- Bütçe Planlaması
- Veri Odaklı Kampanya Kurguları
Veri Analizi
- Ölçümleme Entegrasyonu
- CRM Entegrasyonu
- Raporlama ve Görselleştirme
- Veri Sağlığı Kontrolü
- Müşteri Segmentasyonu
- Kreatif Analizi
Dönüşüm Optimizasyonu
- A/B Test Kurguları
- Funnel Optimizasyonu
- Form Optimizasyonu
- Isı Haritası Analizi
- Kullanıcı Hareketleri Analizi
Teknoloji Danışmanlığı
- Google Analytics 360
- Optimize 360
- Display & Video 360
- Campaign Manager 360
- Search Ads 360
- Landing Page Geliştirme
- Yapay Zeka ile Metin Analizi
Arama Motoru Optimizasyonu
- İçerik Stratejisi Belirleme
- Anahtar Kelime Araştırması
- Bilgi Mimarisi Optimizasyonu
- Teknik Analiz
- Rekabet Analizi
- Site Hızı Optimizasyonu
- İçerik Geliştirme
Uygulama Mağazası Optimizasyonu
- Anahtar Kelime Araştırması
- Rekabet Analizi
- A/B Test Kurguları
- İçerik Optimizasyonu
- Kreatif Optimizasyonu
- Yorum ve Puan Optimizasyonu
- App Indexing
Veri Odaklı Reklam Yönetimi
- Hesap ve Kampanya Kurulumu
- Reklam Kanallarının Yönetimi
- Remarketing Kurguları
- Bütçe Optimizasyonu
- Programatik Satın Alma
Kurumsal Eğitimler
- Ölçümleme Araçları
- Optimizasyonu Araçları
- Reklam Platformları
- İçerik Stratejisi
- Teknik Analiz
Dünyanın önde gelen markaları bizi seçti
Alanında lider 100’den fazla yerel ve global markaya veri analizi, optimizasyon, organik trafik kazanımı ve veri odaklı reklam yönetimi alanlarında iş sonuçları üretiyoruz.
Hype over Advertising
Kısa. Taze. İlham verici.
Haftanın en önemli pazarlama ve teknoloji haberleri her pazar e-postanızda.
Dijital trend ve içgörüler
Google Analytics – Custom Channel Grouping
Custom Channel Grouping Nedir? Google Analytics bir web sitesine gelen trafik verisini ham hali ile belirli kanallara ayırır. Bu kanallar Default Channel Grouping içerisinde Direct, Organic Search , Social, Email,…
Devamını Oku
Campaign Manager Verification Tool Kullanımı Temel Seviye
Campaign Manager Nedir? Kısaca Campaign Manager 360 (CM) reklamverenler için Adserver görevi gören web tabanlı bir reklam yönetim sistemidir. Yayına alınan reklamların bu platforma entegre ederek ilgili reklamlarda hedefleme, doğrulama,…
Devamını Oku
Smart Bidding Nedir?
Smart Bidding, Google Ads’de dönüşümleri en üst düzeye çıkarmak için makine öğrenimi kullanan bir otomatik teklif stratejisidir. Google, dönüşüm olasılığını tahmin etmek için geçmiş arama davranışına ve bağlamsal verilere baka…
Devamını Oku
Tiktok’ta Reklam Vermek : Temel Bilgiler
2016'dan bu yana sosyal medya video paylaşım platformu Tiktok, dijital dünyada büyük bir yankı uyandırdı ve 150'den fazla pazara yayıldı. Bu yıldızın büyümesine ve geniş kitle tabanına rağmen, Tiktok reklam…
Devamını Oku
Google Ads Script ve Hesap Yönetimi
Google Ads Script Nedir? Java Script kodlarını kullanarak bütçe yönetiminden, anahtar kelime takibine, düzenli rapor oluşturmaktan, hava durumu entegrasyonu ile kampanya kurgusu yapabildiğimiz hesabı otomatize hale getirebilmeye kadar kampanyanlarımızı…
Devamını Oku