Google Türkiye pazarına giderek daha fazla önem veriyor. Bunu hem Think With Google gibi yayınlarda kendi ürettiği içeriklerden, hem de yurtdışındaki pazarlarda yayına aldığı çeşitli özellikleri eskiye göre daha hızlı…
Google Webmaster Central Office Hours Hangout Google bu sene JavaScript tarama desteği, Hızlandırılmış Mobil Sayfalar (AMP), SSL ve HTTPs protokolü, Yapılandırılmış Veri ve Zengin Kartlar alanında SEO’yu yakından ilgilendiren birçok…
Google Webmaster Central Office Hours Hangout Google arama motoru algoritmasında bir yılda 500 civarında güncelleme yapıyor. Bu güncellemelerin de yaklaşık 7, 8 tanesi SEO dünyasında dengeleri değiştirecek düzeyde oluyor. Yani…
Son aylarda belki de çoğu websitesi sahibinin, eticaret yöneticisinin veya SEO uzmanının maruz kaldığı ikilemlerden birisi bu. Websitemi ve içeriğimi sadece Google için mi yoksa kullanıcılar için mi dizayn ve…
Mobil’ konulu bir yazıya başlamanın en kolay yolu heyecanlı bir şekilde ¨2017 mobilin senesi olacak¨ diye bağırmak olabilirdi fakat eminim ki o durumda okumayı anında bırakırdınız… Akıllı telefon kullanımının dünya…
Zaman ilerledikçe her alanda olduğu gibi SEO alanında da önemli değişimler yaşanıyor. Özellikle kullanıcı deneyimini sürekli iyileştirme ihtiyacı, hem arama motorlarını hem de web site sahiplerini yeni iyileştirmeler yapmanın yollarını…
Screaming Frog’un 2.500 anahtar kelime ve 20.000 URL’yi analiz ederek yaptığı araştırmaya göre mobil sonuçların sadece % 12’sinin masaüstü sonuçlarının ise % 13’ünün metrikleri başarılı bir şekilde geçtiğini belirledi.
Keyword, Türkçesiyle anahtar kelime anlamına gelir ve kullanıcıların Google gibi arama motorlarına bulmak için yazdıkları kelimeleri ve kelime gruplarını ifade eder.
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies. However you may visit Cookie Settings to provide a controlled consent.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Reklamcılık çerezleri ziyaretçilere daha alakalı reklamların gösterilmesi ve reklam kampanyaları gösterilmesini sağlar. Bu çerezler ziyaretçileri siteler arasında anonim olarak takip eder ve özelleştirilmiş reklamlar gösterilebilmesi için gerekli bilgileri toplar.
Ölçümleme çerezleri ziyaretçilerin web sitesiyle ne şekilde etkileşime geçtiğini anlamak için kullanılır. Bu çerezler siteyi ziyaret eden kullanıcı sayısı, trafik kaynağı, hemen çıkma oranı gibi metriklerin ölçümlenmesini sağlar.
İşlevsel çerezler web sitesinin doğru şekilde çalışması için mutlaka bulunması gereken çerezlerdir. Bu kategori sitenin temel fonksiyonlarının ve güvenlik önlemlerinin çalışabilmesi için gerekli çerezleri kapsar. Bu çerezler herhangi bir kişisel bilgi depolamaz.
İşlevsel olmayan çerezler, web sitenin fonksiyon ve güvenlik önlemlerinden bağımsız olan çerezlerdir. Ağırlıklı olarak ölçümleme, reklamlar ve gömülü içerikler ile kullanıcı bilgisi toplamayı sağlar. Bu çerezlerin kullanılabilmesi için ziyaretçilerin iznine ihtiyaç vardır.