YouTube'u bir arama motoru olarak düşünmek garip görünebilir, ancak tam olarak budur. Özellikle, videolar için bir arama motorudur. YouTube kendi arama motoru olduğundan, kendi SEO en iyi uygulamalarına sahiptir. Nasıl…
TLDR; Kullanılmayan CSS’leri kaldırmak için birden farklı “online araç” kullanıp daha sonra bunları test etmek gerekir. CSS bir oluşturma engelleyici olduğu için optimize edilmesi çok önemlidir. Kullanılmayan CSS Nedir? Kullanılmayan…
Çevrimiçi bir e-ticaret mağazasına sahipseniz, son yıllarda online perakende arama pazarlamasını dönüştüren Google Merchant Center ile yakın temas halindesiniz demektir. Hedefinizdeki dönüşümleri elde etmenize yardımcı olan Google Merchant Center; tüketicilerin…
Hedef kitlenize ulaşabilmenin en önemli noktalarından biri doğru anahtar kelime kullanımıdır. Google Ads Keyword Planner, bu doğru anahtar kelimeleri bulmanıza ve kampanyalarınızda avantaj sağlamanıza yardımcı olur. Google Ads’in ücretsiz bir…
Projelerinize raporlama için bir tool SDK’sı eklediğinizde, raporlarınızdan sağlıklı sonuçlar çıkarabilmek için entegrasyon kontrolünüzü doğru bir şekilde yaptığınızdan emin olmanız gerekiyor. Peki uygulamalarınızda bu kontrolleri nasıl sağlayacaksınız? Sizler için bir…
Hype Proje Sahipleri: Baran Atıcı, Sezgin Zambak Mobil kullanımının %90'lara geldiği bir dünyada maximum görünürlük elde etmek ve markanın tıklama oranı hedefleri doğrultusunda search yayınlarının tıklama oranlarını arttırma hedefimiz vardı.…
Kalite skoru’nu arttırmak üzerine önerile geçmeden önce yazıma kalite skorü nedir, Beklenen Tıklama Oranı Nasıl arttırılır, Reklamlarımızın alaka düzeyini nasıl yükseltebiliriz, Açılış sayfası Deneyimini nasıl iyileştirebiliriz ve Anahtar kelimelerimizi nasıl…
SEM Nedir? Günden güne büyüyen ve gelişen dijital pazarlama dünyasında arama sonuçlarında ön sıralarda yer almak markaların birinci önceliği olmuş durumda. SEM, yani Search Engine Marketing (Arama Motoru Pazarlaması) ise…
Tercihlerinizi ve düzenli ziyaretlerinizi hatırlayarak size en iyi kullanıcı deneyimini sunabilmek için sitemizde çerezlerden faydalanıyoruz. Aşağıdaki ‘Kabul Et’ butonuna tıklayarak sitemizdeki tüm çerezlere izin verebilirsiniz. Fakat tercihlerinize göre daha detaylı seçimler yapmak isterseniz ‘Çerez Ayarları’ butonuna tıklayabilirsiniz.
Bu web sitesi size daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunabilmek için çerezler kullanmaktadır. Bu çerezlerden olan İşlevsel Çerezler, sitenin doğru şekilde ve güvenli olarak çalışabilmesi için ve tarayıcınızda depolanır. Bu web sitesinde, ziyaretçilerin siteyi ne şekilde kullandığını anlamak ve analiz etmek için üçüncü parti çerezler de kullanılmaktadır. Bu tip çerezler yalnızca onay verdiğiniz takdirde tarayıcınızda depolanacaktır. Bu çerezlere onay vermeme imkanınız da bulunmakta. Fakat bazı çerezlere onay verilmemesi bu sitedeki deneyiminizi olumsuz etkileyebilir.
Reklamcılık çerezleri ziyaretçilere daha alakalı reklamların gösterilmesi ve reklam kampanyaları gösterilmesini sağlar. Bu çerezler ziyaretçileri siteler arasında anonim olarak takip eder ve özelleştirilmiş reklamlar gösterilebilmesi için gerekli bilgileri toplar.
Ölçümleme çerezleri ziyaretçilerin web sitesiyle ne şekilde etkileşime geçtiğini anlamak için kullanılır. Bu çerezler siteyi ziyaret eden kullanıcı sayısı, trafik kaynağı, hemen çıkma oranı gibi metriklerin ölçümlenmesini sağlar.
İşlevsel çerezler web sitesinin doğru şekilde çalışması için mutlaka bulunması gereken çerezlerdir. Bu kategori sitenin temel fonksiyonlarının ve güvenlik önlemlerinin çalışabilmesi için gerekli çerezleri kapsar. Bu çerezler herhangi bir kişisel bilgi depolamaz.
İşlevsel olmayan çerezler, web sitenin fonksiyon ve güvenlik önlemlerinden bağımsız olan çerezlerdir. Ağırlıklı olarak ölçümleme, reklamlar ve gömülü içerikler ile kullanıcı bilgisi toplamayı sağlar. Bu çerezlerin kullanılabilmesi için ziyaretçilerin iznine ihtiyaç vardır.