Web Sitesi: https://www.workland.com.tr/
Ajans: Hype
Başarı Hikayesi Konusu: İstanbul’da Kiralık Ofis Çözümleri sunan bir firma olan Workland ile iş dünyasına yönelik yenilikler, bilgilendirici içerikler, vizyoner fikirler ve profesyonel anlamda kişisel gelişime katkıda bulunacak içeriklerden oluşan blog inşası sayesinde organik trafiğimizde yıldan yıla %600’ün üzerinde artış kaydettik.
Hype Proje Sahipleri: Buse Kalkavan, Melis Manisalı, Tahsin Pektürk
Workland Proje Sahipleri: Dilara Serbest
Proje Tarihleri: Haziran-Ağustos 2022 vs Haziran-Ağustos 2021
Özet
Kullanıcıların sadece kiralık ofis çözümleri için değil iş dünyasına dair tüm yenilik ve gelişmeleri de takip edebileceği bir platform oluşturmak, hem işverenlere hem çalışanlara hem de yeni mezunlara kadar geniş bir skalaya, merak ettikleri her şeyin cevabını bulabilecekleri içerikler üreterek tüketici zihninde doğru konumlandırma ile yer almak istedik.
Yaklaşım
Karşılaştığımız Zorluklar
- Sektördeki rekabetin yüksek ve dinamik olması nedeniyle yalnızca kategori içerikleri ve hizmetler ile sıralama almanın zor olması
- Ana kategorilerde geçen anahtar kelimelerinin jenerik ve rekabetçi olması
- Hedef kitlenin niş olması
- Aylık içerik sayısı/kelime sayısı kısıtları
Bizim Yaklaşımımız
Rekabetin oldukça dinamik olduğu bir sektörde yalnızca kategori içerikleri ve hizmetler ile sıralama almak zor olduğu için blog tarafına eğildik. Düzenli ve rutin içeriklerle, kullanıcıların sorularına doğru ve yalın bilgilerle cevaplar vererek organik tıklamalarda (YoY) %600’ün üzerinde artış sağladık.
- Hedef kitlemizi, sadece hizmet verilen niş kitle ile sınırlamak yerine, iş dünyasında aktif rol alan ve yenilikleri takip etmek isteyen herkesi hedefleyerek genişlettik.
- Konu başlıkları için rakiplerimizi de inceleyerek anahtar kelime analizleri yaptık ve bu analizleri her ay güncelledik.
- Konu alt başlıkları için trendleri takip ettik ve “PAA” alanlarını baz aldık.
- SEO uyumluluk değil kullanıcı faydasına odaklandık.
- Pillar Cluster yapısı ile içerik kurgusunu doğru oluşturduk.
- 1 sene boyunca her ay 4 içerik ekleyerek rutini hiç bozmadık.
Sonuç
Organik Trafikte
- Kullanıcı bazında %678,35 artış,
- Yeni Kullanıcı bazında %687,35 artış,
- Oturumlarda %636,77 artış elde ettik.
Aylık yalnızca 4 adet içerik ekleyerek süreklilik sağladık ve bu senaryo ile ciddi bir büyüme elde ettik…