Giriş

Müşterilerine ekonomik teklifler sunan Pegasus Hava Yolları Avrupa, Kafkasya, Rusya, BDT ülkeleri, Orta Doğu ve Kuzey Afrika’ya uygun fiyatlı doğrudan ve aktarmalı uçuşlar düzenliyor. Türkiye’de 33, dünyanın geri kalanında 69 varış noktasına tarifeli seferler düzenleyen Pegasus Hava Yolları, 40 ülkede 102 varış noktasına ulaşan bir ağa sahiptir. Performans odaklı bir reklamveren olan Pegasus Hava Yolları, zorlu bir pazarda rekabet avantajı elde etmek için hem yerli hem yabancı pazarlarda yoğun bir şekilde arama motoru pazarlamacılığına yatırım yapmaktadır.

Problem

Pegasus Hava Yolları, reklamlarının yayınlandığı çoğu pazarda mobil arama sorgularındaki artışın ardından, ajansı Hype ile birlikte mobil cihazlara yapılan yatırımları artırma kararı aldı.

Çözüm

Pegasus Hava Yolları, kullanılabilirlik analizi yapmak ve iyileştirmeler elde etmek amacıyla Google ile işbirliği yaparak mobil uygulamalarını ve mobil sitesini geliştirmeye odaklandı Pegasus ve Hype, mobil cihazlarda daha rekabetçi teklifler vermek için AdWords kampanyalarını da yeniden yapılandırdı. Mobil reklamlar, hareket halindeki tüketicilere açıkça görüntülenen mesajlar sunacak şekilde uyarlandı ve yalnızca mobil kanaldaki kullanıcılara gösterilen sezonluk indirimler uygulandı.

Cihazlar arası pazarlama etkinliklerinin etkisine bizzat tanık olan Pegasus ve Hype “cihazlar arası dönüşüm” metriğini de hesaba kattı. Analiz sonucunda mobil cihazlara yatırımı artırmanın ve mobil stratejiler geliştirmenin, mobil satışları artırdığı ve masaüstü cihazlardaki dönüşümleri de olumlu etkilediği doğrulandı.

Sonuç

Pegasus Hava Yolları mobil cihazlara yatırımı artırarak endüstri ortalamasından %20 daha yüksek mobil tıklama oranı elde etti. Şirket bir yıl içinde mobil cihazlarda yapılan marka sorgularını %61 oranında artırdı. Mobil pazarlama stratejileri ve teknik gelişmeler sayesinde, mobil kanaldan gelen çevrimiçi satışların payı yıllık %90 artış göstererek hava yolu şirketinin çevrimiçi ve çevrimdışı tüm satış kanalları arasında en büyük üçüncü katkı sağlayıcı haline geldi.

20

daha yüksek mobil tıklama oranı

61

oranında marka sorguları arttı

90

daha fazla çevrimiçi satış payı

Diğer içeriklerimize de göz atın.

10/01/2021 in Veri Odaklı Reklam Yönetimi

Sosyal Medya Yasası Hakkında Bilinmesi Gerekenler

Geçtiğimiz yılın son aylarında yürürlüğe giren 'Sosyal Medya Yasası' hala gündemde olan konulardan birisi. Yasanın tüm detaylarını, sürecin nasıl ilerleyeceğini ve markalara önerilerimize oluşturduğumuz bu kapsamlı içerik ile ulaşabilirsiniz. Sosyal…
Devamını Oku
23/12/2020 in Arama Motoru Optimizasyonu

Youtube Rehberi — S01E01 — “Bizim videomuz da üstte çıksın istiyoruz”

Eski Youtube’u hatırlıyor musunuz? Öyle en başları da değil, yine kimsenin “Youtube da nedir?” demediği ama içinde sadece ağzıyla düğün yapan adamların, 10 dakika sınırına takılıp 13 parçaya bölünmüş 144…
Devamını Oku
23/12/2020 in Veri Analizi ve Entegrasyon

Yenilenen Google Analytics Search Console Raporu

Google, Mayıs ayında Analytics içinde yaptığı bir güncelleme ile Search Console (eski adıyla Webmaster Tools) entegrasyonunu geliştirdi. Daha önce menüde “Arama Motoru Optimizasyonu (Search Engine Optimization)” adıyla yer alan bölümü…
Devamını Oku

Leave a Reply

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]