Dönüşüm OptimizasyonuDönüşüm OptimizasyonuDönüşüm OptimizasyonuDönüşüm OptimizasyonuDönüşüm OptimizasyonuDönüşüm OptimizasyonuDönüşüm Optimizasyonu

Veriye Dayalı Karar Vermenin Gücü: A/B Testlerinin Stratejik Önemi

Verinin Dönüştüğü Dünya  Modern pazarlama ve ürün yönetimi dünyasında sezgilere dayalı karar vermek artık yeterli değil. Rekabetin sert olduğu dijital ortamda başarılı olabilmek için veriye dayalı bir yaklaşım şart. Bugün,…
Hype CRO
07/05/2025

App’lerde İzin İsteklerini Kabul Ettirmenin 5 Yolu

Bazı uygulamalar mikrofon, kamera, konum gibi erişimlere ihtiyaç duyuyorlar. Hatta bir bölümü, bunlara izin vermediğiniz sürece kullanılamaz oluyor. Bu nedenle bazı izinleri kabul ettirmek, uygulama için hayati bir öneme sahip.…
Hype CRO
29/06/2021

Google Optimize Continuously Özelliği Ne İşe Yarar?

Google Optimize’a yepyeni bir özellik geldi. A/B testi yaptığımız bazı sayfalarda (özellikle dinamik sayfalarda), testimiz çalıştıktan sonra sayfaya eklenen yeni elemanlar orijinal halleriyle kullanıcıya gösterilir. Böyle durumlarda test kodumuzu tekrar…
Hype Data
04/05/2021

Ücretsiz Site İçi Anket Oluşturma

Selamlar, Bu blog yazısında sizlerle kullanıcılar Hotjar, Google Survey gibi tool’larıkullanmadan nasıl anket çıkabiliriz, bu anket sonuçlarını nasıl analiz ederiz bunlardan bahsedeceğim. Peki neden manuel anket yapıyoruz?  Kullanıcıların yorumlarını ve geri…
Emre Eligül
13/04/2021

Google Optimize Callback Özelliği Nasıl Kullanılır?

Bu yazıda, A/B testleri ve kişiselleştirme tool’u olarak sıklıkla kullandığımız Google Optimize’daki Callback fonksiyonun kullanımından bahsedeceğim.  Optimize Callback nedir? Optimize Callback, belirttiğimiz geri çağrım (callback) fonksiyonunu kullanarak kendi yazdığımız JavaScript…

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]