Verinin Dönüştüğü Dünya Modern pazarlama ve ürün yönetimi dünyasında sezgilere dayalı karar vermek artık yeterli değil. Rekabetin sert olduğu dijital ortamda başarılı olabilmek için veriye dayalı bir yaklaşım şart. Bugün,…
Değişimin Büyüklüğü Değil, Etkisi Önemlidir A/B testleri dendiğinde çoğu kişi radikal değişiklikler düşünür: Yeni tasarımlar, büyük kampanyalar, köklü değişimler... Oysa gerçekte bazen en küçük değişiklikler, dönüşüm oranlarında büyük artışlar yaratabilir.…
A/B Testi Yapmak Kolay, Doğrusunu Yapmak Zor A/B testleri doğru kullanıldığında güçlü birer karar destek mekanizmasıdır. Ancak birçok A/B testi, hatalı kurulum, yanlış yorumlama veya sabırsızlık nedeniyle güvenilmez sonuçlar üretir.…
Tüm Kullanıcılar Aynı Değildir A/B testleri, ürün veya pazarlama stratejilerinde doğru kararlar alabilmek için güçlü bir yöntemdir. Ancak her kullanıcı grubu farklı davranış kalıplarına, motivasyonlara ve ihtiyaçlara sahiptir. Tüm kullanıcıları…
Bazı uygulamalar mikrofon, kamera, konum gibi erişimlere ihtiyaç duyuyorlar. Hatta bir bölümü, bunlara izin vermediğiniz sürece kullanılamaz oluyor. Bu nedenle bazı izinleri kabul ettirmek, uygulama için hayati bir öneme sahip.…
Google Optimize’a yepyeni bir özellik geldi. A/B testi yaptığımız bazı sayfalarda (özellikle dinamik sayfalarda), testimiz çalıştıktan sonra sayfaya eklenen yeni elemanlar orijinal halleriyle kullanıcıya gösterilir. Böyle durumlarda test kodumuzu tekrar…
Selamlar, Bu blog yazısında sizlerle kullanıcılar Hotjar, Google Survey gibi tool’larıkullanmadan nasıl anket çıkabiliriz, bu anket sonuçlarını nasıl analiz ederiz bunlardan bahsedeceğim. Peki neden manuel anket yapıyoruz? Kullanıcıların yorumlarını ve geri…
Bu yazıda, A/B testleri ve kişiselleştirme tool’u olarak sıklıkla kullandığımız Google Optimize’daki Callback fonksiyonun kullanımından bahsedeceğim. Optimize Callback nedir? Optimize Callback, belirttiğimiz geri çağrım (callback) fonksiyonunu kullanarak kendi yazdığımız JavaScript…
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies. However you may visit Cookie Settings to provide a controlled consent.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Reklamcılık çerezleri ziyaretçilere daha alakalı reklamların gösterilmesi ve reklam kampanyaları gösterilmesini sağlar. Bu çerezler ziyaretçileri siteler arasında anonim olarak takip eder ve özelleştirilmiş reklamlar gösterilebilmesi için gerekli bilgileri toplar.
Ölçümleme çerezleri ziyaretçilerin web sitesiyle ne şekilde etkileşime geçtiğini anlamak için kullanılır. Bu çerezler siteyi ziyaret eden kullanıcı sayısı, trafik kaynağı, hemen çıkma oranı gibi metriklerin ölçümlenmesini sağlar.
İşlevsel çerezler web sitesinin doğru şekilde çalışması için mutlaka bulunması gereken çerezlerdir. Bu kategori sitenin temel fonksiyonlarının ve güvenlik önlemlerinin çalışabilmesi için gerekli çerezleri kapsar. Bu çerezler herhangi bir kişisel bilgi depolamaz.
İşlevsel olmayan çerezler, web sitenin fonksiyon ve güvenlik önlemlerinden bağımsız olan çerezlerdir. Ağırlıklı olarak ölçümleme, reklamlar ve gömülü içerikler ile kullanıcı bilgisi toplamayı sağlar. Bu çerezlerin kullanılabilmesi için ziyaretçilerin iznine ihtiyaç vardır.