Cohort Analizi Nedir?

Google Analytics Cohort raporlarını isteğinize göre esnetmek ister misiniz? Cohort Analizi, Analytics’te kullanıcıların ilk geldiği günden sonraki belirli periyotlarda hareketlerini/aksiyonları gösteren bir rapor arayüzüdür. Bu yazıda cohort analizinin ne işe…
Volkan Otabaş
16/01/2019

Google Tag Manager 101 — Temel Değişkenler

Yavaş yavaş derinlerine indiğimiz serimizde bu bölümde ise hazır olarak GTM’in bizlere sunduğu değişkenlere değineceğiz. (Evet buradan da anlaşıldığı gibi custom olarak istediğimiz değişkeni kendimiz de yaratabiliyoruz. Bunun için gelecek…
Volkan Otabaş
26/12/2018

Google Tag Manager 101 – Temel Kavramlar

Geçen bölümde nasıl GTM hesabı oluşturacağımızı ve siteye entegre edeceğimizden bahsetmiştim. Bu bölümde ise temel GTM kavramlarından bahsedeceğim. Bunlar; Variable(Değişken)Trigger(Tetikleyici)Tag(Etiket) Her birinin detayına ve çeşitlerine ayrı ayrı derinlemesine gireceğimizden ötürü…
Volkan Otabaş
21/11/2018

Google Tag Manager 101 — Tanışma

Google Tag Manager (Google Etiket Yöneticisi), Google’ın bizler için sunduğu nimetlerden bir tanesi. GTM (Bundan sonra Google Tag Manager için kısaltma kullanacağım), sitemiz üzerindeki pek çok kod bloklalarını, Tag’leri (etiketleri)…
Volkan Otabaş
30/10/2018
Dönüşüm OptimizasyonuDönüşüm OptimizasyonuDönüşüm OptimizasyonuDönüşüm OptimizasyonuDönüşüm OptimizasyonuDönüşüm OptimizasyonuDönüşüm Optimizasyonu

Google Optimize’da Ön izleme Alamama Probleminin 10 Farklı Çözümü

Google Optimize kullananlar zaman zaman varyasyonu preview edememe sorunu yaşayabiliyorlar. Çok doğal, biz de zaman zaman yaşıyoruz. Varyasyonu preview edememe sorununa çözüm olabilecek 8 maddeyi aşağıda sıraladım. Normalde hepsini biliyor…
Cavide Pala
08/10/2018

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]