Veri Tabanında Trafik Kaynağı Takibi

Sizin de mi Google Analytics raporlarındaki lead’lerin kaynağı ile CRM sistemine (Veri Tabanı) baktığınızdaki lead’lerin kaynağı birbirini tutmuyor? O zaman doğru yerdesiniz.
Hype Data
14/08/2020

Tag Manager İle Link Takibi Nasıl Yapılır?

GTM üzerinden oluşturabileceğimiz tag ve triggerlar sayesinde sitenizde olan eventleri ve butonları takip edebilir, bunları daha sonra Analytics raporlarınızda görebilir, kullanıcı davranışlarını analiz edebilirsiniz.
Hype Data
02/01/2020
Dönüşüm OptimizasyonuDönüşüm OptimizasyonuDönüşüm OptimizasyonuDönüşüm OptimizasyonuDönüşüm OptimizasyonuDönüşüm OptimizasyonuDönüşüm OptimizasyonuDönüşüm Optimizasyonu

Cohort Analizi Nedir?

Google Analytics Cohort raporlarını isteğinize göre esnetmek ister misiniz? Cohort Analizi, Analytics’te kullanıcıların ilk geldiği günden sonraki belirli periyotlarda hareketlerini/aksiyonları gösteren bir rapor arayüzüdür. Bu yazıda cohort analizinin ne işe…
Hype Data
16/01/2019

Google Tag Manager 101 — Temel Değişkenler

Yavaş yavaş derinlerine indiğimiz serimizde bu bölümde ise hazır olarak GTM’in bizlere sunduğu değişkenlere değineceğiz. (Evet buradan da anlaşıldığı gibi custom olarak istediğimiz değişkeni kendimiz de yaratabiliyoruz. Bunun için gelecek…
Hype Data
26/12/2018

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]