Google Tag Manager’da “Still Running” Hatası

Google Tag Manager (GTM), web sitelerinde etiket yönetimini kolaylaştıran güçlü bir araçtır. Ancak, doğru yapılandırılmadığında çeşitli hatalarla karşılaşılabilir. Bunlardan biri de "still running" hatasıdır. Bu hata, GTM etiketlerinin düzgün bir…
Samet Şenol
29/04/2025

Çerezlerin Anlamlı Verilere Dönüşüm Yolculuğu

Post Cookie Dünya’da Reklamcılık #1’de de bahsettiğimiz gibi 3. taraf reklam çerezleri kullanıcı davranışları ve hareketlerini takip etmemizi sağlayan küçük Java Script kodlarıdır. Bu kodlar web sitelerine farklı yöntemler ile…
Hype Data
21/03/2023

Python ve Google Analytics

Bu yazımızda Python ve GA (Google Analytics) arasında nasıl bir ilişki var, nasıl çalışırlar ve ikisini kullanarak neler yapabiliriz bundan bahsedeceğiz. GA ve Python nedir? Google Analytics (GA) verileri; web…
Hype Data
16/02/2023

Post Cookie Dünyada Reklamcılık

Dijital Pazarlamada ve Reklamcılıkta Çerez Kullanımı “Cookieless” yani çerezsiz bir dijital pazarlama dünyası nasıl olur? Dijital pazarlamacılar bir süredir bu sorunun cevabını arıyorlar. Google, Chrome ve diğer ürünlerinden üçüncü taraf…
Hype Data
22/08/2022

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]