Şu sıralar gündemde yer alan büyük gelişmelerden birisi ChatGPT. Kimisine göre bazı sektörlerin geleceğini tehlikeye atacak bir düşmanken kimilerine göre ise hayatı kolaylaştıracak bir dost. İş böyleyken biz de ChatGPT’yi…
Dijital Pazarlamada ve Reklamcılıkta Çerez Kullanımı “Cookieless” yani çerezsiz bir dijital pazarlama dünyası nasıl olur? Dijital pazarlamacılar bir süredir bu sorunun cevabını arıyorlar. Google, Chrome ve diğer ürünlerinden üçüncü taraf…
360° bir dijital pazarlama ekosistemi düşündüğümüzde, müşterileriniz ya da kullanıcılarınız web sitenize birden fazla yolla ve bir çok farklı kaynak üzerinden erişim sağlayabilir. Bu erişim sonucunda - ilgili kullanıcının pazarlama…
Google Analytics 4 nedir? GA4 vs Universal AnalyticsGA4’te Farklı Görünümler Oluşturabilir Miyiz?Oturuma Dayalı vs Etkinliğe Dayalı Veri Tabanı?Acqusition&Engagement&Monetization Raporları Nedir?Segment OluşturmaGA4’te Event Yapısı Nasıldır?Google Analytics 4 ÖzellikleriYeni bir GA4 Mülkü Nasıl…
Projelerinize raporlama için bir tool SDK’sı eklediğinizde, raporlarınızdan sağlıklı sonuçlar çıkarabilmek için entegrasyon kontrolünüzü doğru bir şekilde yaptığınızdan emin olmanız gerekiyor. Peki uygulamalarınızda bu kontrolleri nasıl sağlayacaksınız? Sizler için bir…
Dijital dünyanın son yıllarda durdurulamaz hızı, şüphesiz her alanda olduğu gibi reklamcılık ve pazarlama alanında da ilerleyiş gösteriyor. Dolayısıyla ister kurumsal ister bireysel olsun dijital dünyada işletme sahipleri olarak yapışan…
Google Analytics’te verilerimizin doğruluğunu sağlayabilmek için kontrol etmemiz gereken, karşımıza sıkça çıkan birçok kontrol alanı var ve hepsi birbirinden önemli. POS cihazlarını referral exclusion listesine ekledik mi? Ziyaretlerimde kopma var…
Herkese selamlar 🙂 Daha önceki yazılarımda Google tabanlı tool’lardan bahsetmiştim. Bu sefer Google’a karşı olan veya Google Analytics’e ek olarak ikinci bir ölçümleme toolu olarak kullanılan Adobe Analytics’ten bahsedeceğim. Öncelikle…
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies. However you may visit Cookie Settings to provide a controlled consent.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Reklamcılık çerezleri ziyaretçilere daha alakalı reklamların gösterilmesi ve reklam kampanyaları gösterilmesini sağlar. Bu çerezler ziyaretçileri siteler arasında anonim olarak takip eder ve özelleştirilmiş reklamlar gösterilebilmesi için gerekli bilgileri toplar.
Ölçümleme çerezleri ziyaretçilerin web sitesiyle ne şekilde etkileşime geçtiğini anlamak için kullanılır. Bu çerezler siteyi ziyaret eden kullanıcı sayısı, trafik kaynağı, hemen çıkma oranı gibi metriklerin ölçümlenmesini sağlar.
İşlevsel çerezler web sitesinin doğru şekilde çalışması için mutlaka bulunması gereken çerezlerdir. Bu kategori sitenin temel fonksiyonlarının ve güvenlik önlemlerinin çalışabilmesi için gerekli çerezleri kapsar. Bu çerezler herhangi bir kişisel bilgi depolamaz.
İşlevsel olmayan çerezler, web sitenin fonksiyon ve güvenlik önlemlerinden bağımsız olan çerezlerdir. Ağırlıklı olarak ölçümleme, reklamlar ve gömülü içerikler ile kullanıcı bilgisi toplamayı sağlar. Bu çerezlerin kullanılabilmesi için ziyaretçilerin iznine ihtiyaç vardır.