Giriş

Garanti Bankası’nın kredi kartı portföyü olan GÖSAŞ, marka olmayan anahtar kelimelere ve mobil reklamlara yatırım yapmanın potansiyel müşterileri artıracağına inanıyordu. Ancak, son tıklama ilişkilendirme modeli, bu yaklaşımların iyi bir edinme başına maliyete ulaşamayacağını öne sürdü. Bu kopukluğun üstesinden gelmek için GÖSAŞ pazarlama ekibi ve ajansı Hype, her temas noktasının genel dönüşümler üzerindeki etkisini gösterecek bir model arıyordu.

Problem

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Çözüm

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Sonuç

Yeni modeli kullanan GÖSAŞ, maliyette% 13 azalma ile% 17 daha fazla dönüşüm elde etti.

13

daha az maliyet

17

daha fazla dönüşüm

Diğer içeriklerimize de göz atın.

13/04/2021 in Dönüşüm Optimizasyonu

Ücretsiz Site İçi Anket Oluşturma

Selamlar, Bu blog yazısında sizlerle kullanıcılar Hotjar, Google Survey gibi tool’larıkullanmadan nasıl anket çıkabiliriz, bu anket sonuçlarını nasıl analiz ederiz bunlardan bahsedeceğim. Peki neden manuel anket yapıyoruz?  Kullanıcıların yorumlarını ve geri…
Read More
09/11/2020 in Veri Odaklı Reklam Yönetimi

Facebook’ta Branding Kampanya Çözümleri – Brilliant Basic

Çalıştığımız markalardan bize gelen ve en çok talep edilen aksiyonlardan birisi temel olarak marka havuzunu genişletmek ve buna bağlı olarak da satış hacimlerinin/pazar payının artması olduğunu söyleyebiliriz. Biz de bu…
Read More
28/08/2025 in Hype over Advertising

Data-Driven Attribution: Dijital Pazarlamada Kanalların Gerçek Katkısını Ölçmek

Dijital pazarlamada başarı yalnızca reklamları çalıştırmakla değil, hangi kanalın gerçekten dönüşüme katkı sağladığını doğru ölçmekle mümkün olur. Çoğu zaman pazarlama bütçeleri yanlış attribution (atıf) modelleri nedeniyle yanlış yönlendirilir. Bu yazıda,…
Read More

Leave a Reply

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]