Giriş

Garanti Bankası’nın kredi kartı portföyü olan GÖSAŞ, marka olmayan anahtar kelimelere ve mobil reklamlara yatırım yapmanın potansiyel müşterileri artıracağına inanıyordu. Ancak, son tıklama ilişkilendirme modeli, bu yaklaşımların iyi bir edinme başına maliyete ulaşamayacağını öne sürdü. Bu kopukluğun üstesinden gelmek için GÖSAŞ pazarlama ekibi ve ajansı Hype, her temas noktasının genel dönüşümler üzerindeki etkisini gösterecek bir model arıyordu.

Problem

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Çözüm

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Sonuç

Yeni modeli kullanan GÖSAŞ, maliyette% 13 azalma ile% 17 daha fazla dönüşüm elde etti.

13

daha az maliyet

17

daha fazla dönüşüm

Diğer içeriklerimize de göz atın.

16/06/2022 in Veri Odaklı Reklam Yönetimi

Google Analytics – Custom Channel Grouping

Custom Channel Grouping Nedir? Google Analytics bir web sitesine gelen trafik verisini ham hali ile belirli kanallara ayırır.  Bu kanallar Default Channel Grouping içerisinde Direct, Organic Search , Social, Email,…
Read More
23/12/2020 in Arama Motoru Optimizasyonu

Rio 2016: Google’da Kazananlar Kaybedenler

İlki 1896 yılında Atina’da gerçekleştirilen Yaz Olimpiyatları’nın 31.’si bu yıl Brezilya’nın Rio kentinde düzenlendi. Organizasyona 206 farklı ülkeden toplamda yaklaşık 10.500 sporcu katıldı. Bu sporcular da birçok alanda yarışıp madalyalar…
Read More
30/09/2022 in Veri Odaklı Reklam Yönetimi

Google Ads CPA Nedir? CPA Nasıl Düşürülür?

Target CPA, Google Ads'i kullanan reklamverenlerin, belirlenen bütçeleri için mümkün olduğunca çok dönüşüm elde etmelerine yardımcı olur. Fakat CPA’yi nasıl yorulmayacağınızı bilmeniz gerekiyor, yoksa potansiyel olarak boşa para döküyor olacaksınız.…
Read More

Leave a Reply

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]