Giriş

Garanti Bankası’nın kredi kartı portföyü olan GÖSAŞ, marka olmayan anahtar kelimelere ve mobil reklamlara yatırım yapmanın potansiyel müşterileri artıracağına inanıyordu. Ancak, son tıklama ilişkilendirme modeli, bu yaklaşımların iyi bir edinme başına maliyete ulaşamayacağını öne sürdü. Bu kopukluğun üstesinden gelmek için GÖSAŞ pazarlama ekibi ve ajansı Hype, her temas noktasının genel dönüşümler üzerindeki etkisini gösterecek bir model arıyordu.

Problem

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Çözüm

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Sonuç

Yeni modeli kullanan GÖSAŞ, maliyette% 13 azalma ile% 17 daha fazla dönüşüm elde etti.

13

daha az maliyet

17

daha fazla dönüşüm

Diğer içeriklerimize de göz atın.

30/03/2023 in Başarı Hikayeleri

Hype  —  HesApplı Organik Başarı Hikayesi

Marka: HesApplı Web Sitesi: https://hesappli.com/ Ajans: Hype Başarı Hikayesi Konusu: Taşıt tanıma ve yakıt sistemi sunan HesApplı web sitesinde kullanıcıların yakıt hesaplama yapabilecekleri bir widget(araç) bulunmuyordu. Rakip analizi ve fırsat…
Read More
29/06/2025 in Veri Analizi ve Entegrasyon, Veri Odaklı Reklam Yönetimi

Consent Mode, GCLID Eksikliği ve Diğer Gizli Engeller: Dijital Pazarlamada Görünmeyen Tehlikeler

Günümüzde dijital pazarlama kampanyalarının başarısı, veri toplama ve analiz süreçlerinin doğruluğuna sıkı sıkıya bağlı. Google Ads, Analytics, Tag Manager ve benzeri araçlar reklam harcamalarının geri dönüşünü ölçme konusunda kritik öneme…
Read More
30/12/2022 in Arama Motoru Optimizasyonu

Google Media Actions Nedir?

Media Actions, sayfada bulunan medya içeriklerini Google’a açıklamamıza yardımcı olur. Bu kullanıcıların sayfada bulunan içeriği Google Arama’da keşfetmesine ve içeriğin doğrudan istediğiniz platformda oynatılmasına olanak tanır. Media Actions, içerik kataloğunun…
Read More

Leave a Reply

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]