Giriş

Garanti Bankası’nın kredi kartı portföyü olan GÖSAŞ, marka olmayan anahtar kelimelere ve mobil reklamlara yatırım yapmanın potansiyel müşterileri artıracağına inanıyordu. Ancak, son tıklama ilişkilendirme modeli, bu yaklaşımların iyi bir edinme başına maliyete ulaşamayacağını öne sürdü. Bu kopukluğun üstesinden gelmek için GÖSAŞ pazarlama ekibi ve ajansı Hype, her temas noktasının genel dönüşümler üzerindeki etkisini gösterecek bir model arıyordu.

Problem

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Çözüm

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Sonuç

Yeni modeli kullanan GÖSAŞ, maliyette% 13 azalma ile% 17 daha fazla dönüşüm elde etti.

13

daha az maliyet

17

daha fazla dönüşüm

Diğer içeriklerimize de göz atın.

21/04/2025 in Veri Analizi ve Entegrasyon, Veri Odaklı Reklam Yönetimi

Reklam Süreçlerinde Çerez Yönetiminin Önemi Nedir?

Dijital pazarlamanın başarılı ve etkili olması hedef kitlenin doğru seçilmesine, yaratıcı mesajların hazırlanmasına veya bütçelerin stratejik kullanılmasına bağlıdır. Ancak günümüzde sadece bunlar yeterli değil. Tüm bu sürecin sağlıklı işlemesi için…
Read More
05/11/2020 in Başarı Hikayeleri

Data-driven attribution Gösaş’ın Dönüşümlerini Artırdı

GÖSAŞ, marka olmayan anahtar kelimelere ve mobil reklamlara yatırım yapmanın potansiyel müşterileri artıracağına inanıyordu
Read More
28/06/2022 in Başarı Hikayeleri

Polling Ads ile Hedef Kitlenizi Harekete Geçirerek Conversion Maliyetlerinizi Düşürün

Hype Proje Sahipleri: Hilal Çiftçi, Kaan Uyar, Mertcan Kaya, Sezgin Zambak, Simge Albere, Anıl Gürsoy Polling Ads Nedir? Sosyal medya kullanıcıları bir markanın karar verme sürecinde etkili olmak isterler. Günümüzde…
Read More

Leave a Reply

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]