Giriş

Garanti Bankası’nın kredi kartı portföyü olan GÖSAŞ, marka olmayan anahtar kelimelere ve mobil reklamlara yatırım yapmanın potansiyel müşterileri artıracağına inanıyordu. Ancak, son tıklama ilişkilendirme modeli, bu yaklaşımların iyi bir edinme başına maliyete ulaşamayacağını öne sürdü. Bu kopukluğun üstesinden gelmek için GÖSAŞ pazarlama ekibi ve ajansı Hype, her temas noktasının genel dönüşümler üzerindeki etkisini gösterecek bir model arıyordu.

Problem

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Çözüm

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Sonuç

Yeni modeli kullanan GÖSAŞ, maliyette% 13 azalma ile% 17 daha fazla dönüşüm elde etti.

13

daha az maliyet

17

daha fazla dönüşüm

Diğer içeriklerimize de göz atın.

22/02/2022 in Arama Motoru Optimizasyonu

What Is On-Page SEO?

On-page SEO refers to all the elements you can optimize to improve your website's organic performance and rankings. When you work on page optimization for each of these elements, you…
Read More
23/12/2020 in Arama Motoru Optimizasyonu

Google Webmaster Hangout’tan SEO Notları # 2

Google Webmaster Central Office Hours Hangout Google bu sene JavaScript tarama desteği, Hızlandırılmış Mobil Sayfalar (AMP), SSL ve HTTPs protokolü, Yapılandırılmış Veri ve Zengin Kartlar alanında SEO’yu yakından ilgilendiren birçok…
Read More
08/11/2020 in Veri Analizi ve Entegrasyon

Uygulamanızda Kullanmanız Gereken 6 Ölçümleme Aracı

Merhabalar, Bir uygulamayı store gönderimine kadar birçok kodlama ve test ortamından başarı ile geçtiniz. Sırada sizce ne var? Devreye alım öncesinde bazı toolları entegre etmeniz rakip analizi, ölçümle, optimizasyon, reklam…
Read More

Leave a Reply

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]