Giriş

Garanti Bankası’nın kredi kartı portföyü olan GÖSAŞ, marka olmayan anahtar kelimelere ve mobil reklamlara yatırım yapmanın potansiyel müşterileri artıracağına inanıyordu. Ancak, son tıklama ilişkilendirme modeli, bu yaklaşımların iyi bir edinme başına maliyete ulaşamayacağını öne sürdü. Bu kopukluğun üstesinden gelmek için GÖSAŞ pazarlama ekibi ve ajansı Hype, her temas noktasının genel dönüşümler üzerindeki etkisini gösterecek bir model arıyordu.

Problem

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Çözüm

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Sonuç

Yeni modeli kullanan GÖSAŞ, maliyette% 13 azalma ile% 17 daha fazla dönüşüm elde etti.

13

daha az maliyet

17

daha fazla dönüşüm

Diğer içeriklerimize de göz atın.

23/12/2020 in Arama Motoru Optimizasyonu

Youtube Rehberi — S01E01 — “Bizim videomuz da üstte çıksın istiyoruz”

Eski Youtube’u hatırlıyor musunuz? Öyle en başları da değil, yine kimsenin “Youtube da nedir?” demediği ama içinde sadece ağzıyla düğün yapan adamların, 10 dakika sınırına takılıp 13 parçaya bölünmüş 144…
Read More
30/03/2022 in Veri Odaklı Reklam Yönetimi

Tiktok Uygulama Reklamcılığı için Yapmanız Gerekenler

TikTok, çoğunuzun da bildiği üzere pandemi ile birlikte kullanıcıların kullandığı en popüler uygulamalar arasına girmiş bulunuyor. Gün geçtikçe uygulamaya artan bu ilginin bir sonucu olarak markalar için de tercih edilen…
Read More
03/05/2021 in Arama Motoru Optimizasyonu

SEO İçin En Popüler 15 Chrome Eklentisi

2017 yılındaki veriler incelendiğinde, Türkiye’deki kullanıcıların %74’ü web tarayıcıları olarak Google Chrome’u tercih ediyor. Aşağıdaki grafik, 2017 yılında Türkiye’de kullanılan web tarayıcılarının oranını gösteriyor. Grafikten de anlaşıldığı gibi Google Chrome,…
Read More

Leave a Reply

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]