Giriş

Garanti Bankası’nın kredi kartı portföyü olan GÖSAŞ, marka olmayan anahtar kelimelere ve mobil reklamlara yatırım yapmanın potansiyel müşterileri artıracağına inanıyordu. Ancak, son tıklama ilişkilendirme modeli, bu yaklaşımların iyi bir edinme başına maliyete ulaşamayacağını öne sürdü. Bu kopukluğun üstesinden gelmek için GÖSAŞ pazarlama ekibi ve ajansı Hype, her temas noktasının genel dönüşümler üzerindeki etkisini gösterecek bir model arıyordu.

Problem

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Çözüm

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Sonuç

Yeni modeli kullanan GÖSAŞ, maliyette% 13 azalma ile% 17 daha fazla dönüşüm elde etti.

13

daha az maliyet

17

daha fazla dönüşüm

Diğer içeriklerimize de göz atın.

15/08/2018 in Veri Odaklı Reklam Yönetimi

Sosyal Medya Stratejisi Nedir? Başarılı Sosyal Medya Stratejisi Nasıl Geliştirilir?

Dijital pazarda öne çıkmak isteyen marka ve kurumların en önemli silahlarından biri sosyal medya. Sosyal medya bu kadar önemli hale gelmişken, beraberinde bir soru akla geliyor: Etkili bir sosyal medya…
Read More
11/06/2025 in Veri Odaklı Reklam Yönetimi

Dijital Pazarlamanın Hızla Büyüyen Kanalı: TikTok Ads

Dijital pazarlamada marka bilinirliği ve performansı arttırmanın en etkili yollarından biri, farklı kanalları etkin bir şekilde kullanmaktan geçmektedir. Hala birçok marka, yatırımının ağırlığını tek platforma verip, Türkiye’de gün geçtikçe kullanıcı…
Read More
05/11/2020 in Başarı Hikayeleri

Medikaynak – Güncellemelere Karşı Organik Görünürlük Artışı

E.A.T. ve YMYL güncellemelerinden sonra pek çok site güvenilirlik eksiklikleri nedeniyle organik görünürlüğünde önemli performans kayıpları yaşadı.
Read More

Leave a Reply

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]