Giriş

Garanti Bankası’nın kredi kartı portföyü olan GÖSAŞ, marka olmayan anahtar kelimelere ve mobil reklamlara yatırım yapmanın potansiyel müşterileri artıracağına inanıyordu. Ancak, son tıklama ilişkilendirme modeli, bu yaklaşımların iyi bir edinme başına maliyete ulaşamayacağını öne sürdü. Bu kopukluğun üstesinden gelmek için GÖSAŞ pazarlama ekibi ve ajansı Hype, her temas noktasının genel dönüşümler üzerindeki etkisini gösterecek bir model arıyordu.

Problem

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Çözüm

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Sonuç

Yeni modeli kullanan GÖSAŞ, maliyette% 13 azalma ile% 17 daha fazla dönüşüm elde etti.

13

daha az maliyet

17

daha fazla dönüşüm

Diğer içeriklerimize de göz atın.

30/10/2020 in Dönüşüm Optimizasyonu

E-Ticaret Siteleri İçin 19 Black Friday Önerisi

Sadece Black Friday’de değil, indirim dönemi bittikten sonra da rahatlıkla uygulayabileceğiniz 19 ipucu. 👍🏼 1 - Kampanya Öncesi İletişim Bilgisi Toplayın 🕵🏼‍♀️ Kampanya günleriniz başlamadan önce, iletişim bilgileri toplamaya başlayın.…
Devamını Oku
30/10/2018 in Dönüşüm Optimizasyonu

Google Tag Manager 101 — Tanışma

Google Tag Manager (Google Etiket Yöneticisi), Google’ın bizler için sunduğu nimetlerden bir tanesi. GTM (Bundan sonra Google Tag Manager için kısaltma kullanacağım), sitemiz üzerindeki pek çok kod bloklalarını, Tag’leri (etiketleri)…
Devamını Oku
12/07/2021 in Arama Motoru Optimizasyonu

Footer Tasarımı: Neler Eklenmeli? Nelerden Kaçınılmalı?

Web tasarımıyla ilgili en iyi uygulamalar düzenli aralıklarla değişmekle birlikte, her iyi web sitesinde sabit kalan üç bölüm vardır: Header: Bir web sitesinin en üstünde bulunan başlık, genellikle bir şirketin logosunu,…
Devamını Oku

Leave a Reply

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]