Giriş

Garanti Bankası’nın kredi kartı portföyü olan GÖSAŞ, marka olmayan anahtar kelimelere ve mobil reklamlara yatırım yapmanın potansiyel müşterileri artıracağına inanıyordu. Ancak, son tıklama ilişkilendirme modeli, bu yaklaşımların iyi bir edinme başına maliyete ulaşamayacağını öne sürdü. Bu kopukluğun üstesinden gelmek için GÖSAŞ pazarlama ekibi ve ajansı Hype, her temas noktasının genel dönüşümler üzerindeki etkisini gösterecek bir model arıyordu.

Problem

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Çözüm

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Sonuç

Yeni modeli kullanan GÖSAŞ, maliyette% 13 azalma ile% 17 daha fazla dönüşüm elde etti.

13

daha az maliyet

17

daha fazla dönüşüm

Diğer içeriklerimize de göz atın.

28/06/2021 in Veri Odaklı Reklam Yönetimi

Remarketing Nedir? Etkili Remarketing Stratejileri Nasıl Oluşturulur?

Dijital pazarlama alanındaki en güçlü stratejilerden biri remarketing (ya da retargeting olarak da adlandırılabilir) olduğunu söylemek yanlış olmaz. Doğru şekilde yapılandırılıp kullanıldığı zaman dönüşüm rakamlarını ciddi oranda arttırabilirsiniz fakat eğer…
Devamını Oku
25/08/2021 in Arama Motoru Optimizasyonu

Artırılmış Gerçeklik AR (Augmented Reality) Nedir? E-Ticaretten Kullanım Örnekleri

Artırılmış Gerçeklik (AR - Augmented Reality) Nedir? Artırılmış Gerçeklik (AR - Augmented Reality), gerçek zamanlı görünümlerin sanal, bilgisayar tarafından oluşturulan bir tür bilgisayarlı görme teknolojisidir. Gerçek dünyayı tamamen simüle edilmiş…
Devamını Oku
22/09/2020 in Başarı Hikayeleri

Medikaynak’ın Organik Trafiğini %317 Artırdık

Roche Medikaynak ile yaptığımız içerik çalışmalarıyla birlikte EAT ve YMYL güncellemelerinde %317 organik trafik artışı sağladık.
Devamını Oku

Leave a Reply

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]