Giriş

Garanti Bankası’nın kredi kartı portföyü olan GÖSAŞ, marka olmayan anahtar kelimelere ve mobil reklamlara yatırım yapmanın potansiyel müşterileri artıracağına inanıyordu. Ancak, son tıklama ilişkilendirme modeli, bu yaklaşımların iyi bir edinme başına maliyete ulaşamayacağını öne sürdü. Bu kopukluğun üstesinden gelmek için GÖSAŞ pazarlama ekibi ve ajansı Hype, her temas noktasının genel dönüşümler üzerindeki etkisini gösterecek bir model arıyordu.

Problem

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Çözüm

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Sonuç

Yeni modeli kullanan GÖSAŞ, maliyette% 13 azalma ile% 17 daha fazla dönüşüm elde etti.

13

daha az maliyet

17

daha fazla dönüşüm

Diğer içeriklerimize de göz atın.

23/12/2020 in Veri Analizi ve Entegrasyon

Yenilenen Google Analytics Search Console Raporu

Google, Mayıs ayında Analytics içinde yaptığı bir güncelleme ile Search Console (eski adıyla Webmaster Tools) entegrasyonunu geliştirdi. Daha önce menüde “Arama Motoru Optimizasyonu (Search Engine Optimization)” adıyla yer alan bölümü…
Devamını Oku
23/12/2020 in Arama Motoru Optimizasyonu

Google’ın Yeni Uzun Meta Açıklamaları SEO İçin Ne Anlama Geliyor?

Google yeni güncellemesiyle beraber, meta açıklamalarındaki 165 karakter sınırını 230 ile 320 karaktere kadar uzattığını açıkladı. Peki bu güncelleme ile neler değişiyor, SEO açısından bizi neler bekliyor? Gelin biraz inceleyelim.…
Devamını Oku
23/12/2020 in Arama Motoru Optimizasyonu

Google için mi Kullanıcı için mi Optimizasyon? İşte bütün mesele bu!

Son aylarda belki de çoğu websitesi sahibinin, eticaret yöneticisinin veya SEO uzmanının maruz kaldığı ikilemlerden birisi bu. Websitemi ve içeriğimi sadece Google için mi yoksa kullanıcılar için mi dizayn ve…
Devamını Oku

Leave a Reply

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]