Giriş

Garanti Bankası’nın kredi kartı portföyü olan GÖSAŞ, marka olmayan anahtar kelimelere ve mobil reklamlara yatırım yapmanın potansiyel müşterileri artıracağına inanıyordu. Ancak, son tıklama ilişkilendirme modeli, bu yaklaşımların iyi bir edinme başına maliyete ulaşamayacağını öne sürdü. Bu kopukluğun üstesinden gelmek için GÖSAŞ pazarlama ekibi ve ajansı Hype, her temas noktasının genel dönüşümler üzerindeki etkisini gösterecek bir model arıyordu.

Problem

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Çözüm

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Sonuç

Yeni modeli kullanan GÖSAŞ, maliyette% 13 azalma ile% 17 daha fazla dönüşüm elde etti.

13

daha az maliyet

17

daha fazla dönüşüm

Diğer içeriklerimize de göz atın.

29/12/2022 in Başarı Hikayeleri

Hype  —  K4English Organik Başarı Hikayesi

Marka: K4English Web Sitesi: k4english.com Ajans: Hype Başarı Hikayesi Konusu: K4English web sitesi mevcut yapıda hedef kelimelerinde sıralama alamayacak bir sayfa hiyerarşisi ve site yapısına sahipti. Yapılan analizler sonucu site…
Devamını Oku
23/12/2020 in Veri Odaklı Reklam Yönetimi

AdBlocking — Ya Herkes Kullanırsa?

Televizyonunuzda bir ayar yaptığınızı, sonra da bir daha televizyonda reklam görmediğinizi düşünün. Reklamların gösterilmemesinin size hiç bir zararı olmadığını, hatta reklamları engelleyince kanalların daha hızlı açıldığını da hesaba katın. Ad-blockerlar…
Devamını Oku
23/01/2019 in Arama Motoru Optimizasyonu

Web Sitenizin Olmazsa Olmazı: Sitemap

Sitemap nedir? İhtiyacınız olan bir kitabı bulmak için büyük bir kütüphaneye girdiğinizi düşünün fakat aradığınız kitabın hangi rafta olduğuna dair bir fikriniz yok. Tek tek bütün raflara bakmak çok uzun…
Devamını Oku

Leave a Reply

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]