Giriş

Garanti Bankası’nın kredi kartı portföyü olan GÖSAŞ, marka olmayan anahtar kelimelere ve mobil reklamlara yatırım yapmanın potansiyel müşterileri artıracağına inanıyordu. Ancak, son tıklama ilişkilendirme modeli, bu yaklaşımların iyi bir edinme başına maliyete ulaşamayacağını öne sürdü. Bu kopukluğun üstesinden gelmek için GÖSAŞ pazarlama ekibi ve ajansı Hype, her temas noktasının genel dönüşümler üzerindeki etkisini gösterecek bir model arıyordu.

Problem

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Çözüm

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Sonuç

Yeni modeli kullanan GÖSAŞ, maliyette% 13 azalma ile% 17 daha fazla dönüşüm elde etti.

13

daha az maliyet

17

daha fazla dönüşüm

Diğer içeriklerimize de göz atın.

07/04/2021 in Veri Analizi ve Entegrasyon

Adobe Analytics Nedir, Nasıl Debug Edilir ve Raporlanır?

Herkese selamlar 🙂   Daha önceki yazılarımda Google tabanlı tool’lardan bahsetmiştim. Bu sefer Google’a karşı olan veya Google Analytics’e ek olarak ikinci bir ölçümleme toolu olarak kullanılan Adobe Analytics’ten bahsedeceğim.  Öncelikle…
Devamını Oku
23/12/2020 in Arama Motoru Optimizasyonu

Google Webmaster Hangout’tan SEO Notları # 1

Google Webmaster Central Office Hours Hangout Google arama motoru algoritmasında bir yılda 500 civarında güncelleme yapıyor. Bu güncellemelerin de yaklaşık 7, 8 tanesi SEO dünyasında dengeleri değiştirecek düzeyde oluyor. Yani…
Devamını Oku
30/01/2020 in Dönüşüm Optimizasyonu

Google Tag Manager Custom Template Nedir? Ne İşe Yarar?

Custom Templates Google Tag Manager’ın son dönemlerde getirdiği yeniliklerden bir tanesi olarak karşımıza çıkıyor.
Devamını Oku

Leave a Reply

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]