Giriş

Garanti Bankası’nın kredi kartı portföyü olan GÖSAŞ, marka olmayan anahtar kelimelere ve mobil reklamlara yatırım yapmanın potansiyel müşterileri artıracağına inanıyordu. Ancak, son tıklama ilişkilendirme modeli, bu yaklaşımların iyi bir edinme başına maliyete ulaşamayacağını öne sürdü. Bu kopukluğun üstesinden gelmek için GÖSAŞ pazarlama ekibi ve ajansı Hype, her temas noktasının genel dönüşümler üzerindeki etkisini gösterecek bir model arıyordu.

Problem

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Çözüm

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Sonuç

Yeni modeli kullanan GÖSAŞ, maliyette% 13 azalma ile% 17 daha fazla dönüşüm elde etti.

13

daha az maliyet

17

daha fazla dönüşüm

Diğer içeriklerimize de göz atın.

23/12/2020 in Arama Motoru Optimizasyonu

Mobile First Dünyada SEO Analiz ve Optimizasyon

Mobil’ konulu bir yazıya başlamanın en kolay yolu heyecanlı bir şekilde ¨2017 mobilin senesi olacak¨ diye bağırmak olabilirdi fakat eminim ki o durumda okumayı anında bırakırdınız… Akıllı telefon kullanımının dünya…
Devamını Oku
30/10/2018 in Dönüşüm Optimizasyonu

Google Tag Manager 101 — Tanışma

Google Tag Manager (Google Etiket Yöneticisi), Google’ın bizler için sunduğu nimetlerden bir tanesi. GTM (Bundan sonra Google Tag Manager için kısaltma kullanacağım), sitemiz üzerindeki pek çok kod bloklalarını, Tag’leri (etiketleri)…
Devamını Oku
05/03/2021 in Veri Odaklı Reklam Yönetimi

Incremental Test ile Reklam Yatırımlarınızın Etkisini Ölçün

Incremental terimi pazarlama yatırımlarının markanın pazarlama hedefine (marka bilinirliği, web site ziyaretleri, satış) sağladığı katkı anlamına gelir. Incrementality testing (Artırımlı test), reklam yatırımlarınızın, dönüşümlerinize olan katkısını ifade eder. Buradaki dönüşüm…
Devamını Oku
0

Leave a Reply

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]