Giriş

Garanti Bankası’nın kredi kartı portföyü olan GÖSAŞ, marka olmayan anahtar kelimelere ve mobil reklamlara yatırım yapmanın potansiyel müşterileri artıracağına inanıyordu. Ancak, son tıklama ilişkilendirme modeli, bu yaklaşımların iyi bir edinme başına maliyete ulaşamayacağını öne sürdü. Bu kopukluğun üstesinden gelmek için GÖSAŞ pazarlama ekibi ve ajansı Hype, her temas noktasının genel dönüşümler üzerindeki etkisini gösterecek bir model arıyordu.

Problem

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Çözüm

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Sonuç

Yeni modeli kullanan GÖSAŞ, maliyette% 13 azalma ile% 17 daha fazla dönüşüm elde etti.

13

daha az maliyet

17

daha fazla dönüşüm

Diğer içeriklerimize de göz atın.

05/11/2020 in Başarı Hikayeleri

Medikaynak – Güncellemelere Karşı Organik Görünürlük Artışı

E.A.T. ve YMYL güncellemelerinden sonra pek çok site güvenilirlik eksiklikleri nedeniyle organik görünürlüğünde önemli performans kayıpları yaşadı.
Read More
18/11/2021 in Hype over Advertising

#302: ⚖️ Google ve Apple’a Karşı ‘Walled Garden’ Hamlesi

ABD'li senatörlerin sunduğu yasa tasarısı teknoloji devleri Apple ve Google'ı endişelendirmiş. Yasa tasarısı, tekelleşmeden dolayı eleştiri oklarından kurtulamayan App Store ve Google Play Store'un, platformlarında üçüncü parti uygulama mağazalarına ve…
Read More
26/12/2022 in Başarı Hikayeleri

Hype  —  Otonakit Trafik Başarı Hikayesi

Marka: Otonakit Web Sitesi: https://www.otonakit.com/ Ajans: Hype Başarı Hikayesi Konusu: Zayıf olan blog sayfamızı güçlendirmek için özellikle 2022 yılı trendlerine odaklanarak , bu konulara özel SEO uyumlu içerik briefleri hazırlandı…
Read More

Leave a Reply

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]