Veri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam Yönetimi

YouTube’a Yeni Özellik Geldi! YouTube Voice Over Nedir, Nasıl Kurulur?

Yurt Dışı Pazarında Var Olan Markalara Müjde! başlığı, bence bu yazının nabzını tutar nitelikte. YouTube yepyeni bir özellik getirdi ve videoların arkasına yapılan maliyetli, uzun seslendirme sürecini sadece ve sadece…
Melisa Babacan
27/12/2022

GDN ve Programatik: Hangisi Daha İyi?

“Elimizdeki bütçeyi GDN’de mi yoksa Programatik tarafta mı kullanalım?” sorusu kampanya planlamaları sırasında sıklıkla karşımıza çıkıyor. Yılbaşı kampanyaları için de toplantılar yapılmaya başlanmışken iki reklam kanalını sizler için inceledik. Görsel:…
Özge Gündüz
16/12/2022

Google Ads’te Label Oluşturma

Hazırlayanlar: Sezgin Zambak, Anıl Gürsoy, Kaan Uyar, Hilal Çiftçi, Simge Albere Google Label nedir? Google label kampanyalarınızı, reklam gruplarınızı, reklamlarınızı ve anahtar kelimelerinizi gruplara ayırmanızı sağlar. Label eklemek, her gün…
Hype
30/09/2022

Google Ads CPA Nedir? CPA Nasıl Düşürülür?

Target CPA, Google Ads'i kullanan reklamverenlerin, belirlenen bütçeleri için mümkün olduğunca çok dönüşüm elde etmelerine yardımcı olur. Fakat CPA’yi nasıl yorulmayacağınızı bilmeniz gerekiyor, yoksa potansiyel olarak boşa para döküyor olacaksınız.…
Buse Kalkavan
30/09/2022

Google Analytics – Custom Channel Grouping

Custom Channel Grouping Nedir? Google Analytics bir web sitesine gelen trafik verisini ham hali ile belirli kanallara ayırır.  Bu kanallar Default Channel Grouping içerisinde Direct, Organic Search , Social, Email,…
Hakan Hanay
16/06/2022

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]