Performance Max Kasım 2021’de değişen web ve reklam teknolojileriyle uyumlu, daha fazla otomatize ve kapalı kutu bir sistem olarak Google Ads envanterinde yerini aldı. Hayatımıza girdiğinden beri hem performansı yüksek…
Yurt Dışı Pazarında Var Olan Markalara Müjde! başlığı, bence bu yazının nabzını tutar nitelikte. YouTube yepyeni bir özellik getirdi ve videoların arkasına yapılan maliyetli, uzun seslendirme sürecini sadece ve sadece…
Bir dijital pazarlamacı olarak, işinizi kolaylaştırmaya yardımcı olacak çeşitli araçlar, pluginler ve extensionlar mevcuttur. Eklentilerin çoğu, araç çubuğunun sağ tarafında görünür ve kullanıcıların çalışma deneyimlerini geliştirmelerine olanak tanır. Kullanımları kolaydır…
“Elimizdeki bütçeyi GDN’de mi yoksa Programatik tarafta mı kullanalım?” sorusu kampanya planlamaları sırasında sıklıkla karşımıza çıkıyor. Yılbaşı kampanyaları için de toplantılar yapılmaya başlanmışken iki reklam kanalını sizler için inceledik. Görsel:…
Potansiyel müşteri edinmek, işletmelerin ana hedefleri arasındadır. İşletmeler için en iyi müşteri adayı, ürünlerinize veya hizmetlerinize ilgi duyan ve satın almak için pazarda bulunan kişilerdir. Bu potansiyel kişileri, Google Ads…
Hazırlayanlar: Sezgin Zambak, Anıl Gürsoy, Kaan Uyar, Hilal Çiftçi, Simge Albere Google Label nedir? Google label kampanyalarınızı, reklam gruplarınızı, reklamlarınızı ve anahtar kelimelerinizi gruplara ayırmanızı sağlar. Label eklemek, her gün…
Target CPA, Google Ads'i kullanan reklamverenlerin, belirlenen bütçeleri için mümkün olduğunca çok dönüşüm elde etmelerine yardımcı olur. Fakat CPA’yi nasıl yorulmayacağınızı bilmeniz gerekiyor, yoksa potansiyel olarak boşa para döküyor olacaksınız.…
Custom Channel Grouping Nedir? Google Analytics bir web sitesine gelen trafik verisini ham hali ile belirli kanallara ayırır. Bu kanallar Default Channel Grouping içerisinde Direct, Organic Search , Social, Email,…
Tercihlerinizi ve düzenli ziyaretlerinizi hatırlayarak size en iyi kullanıcı deneyimini sunabilmek için sitemizde çerezlerden faydalanıyoruz. Aşağıdaki ‘Kabul Et’ butonuna tıklayarak sitemizdeki tüm çerezlere izin verebilirsiniz. Fakat tercihlerinize göre daha detaylı seçimler yapmak isterseniz ‘Çerez Ayarları’ butonuna tıklayabilirsiniz.
Bu web sitesi size daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunabilmek için çerezler kullanmaktadır. Bu çerezlerden olan İşlevsel Çerezler, sitenin doğru şekilde ve güvenli olarak çalışabilmesi için ve tarayıcınızda depolanır. Bu web sitesinde, ziyaretçilerin siteyi ne şekilde kullandığını anlamak ve analiz etmek için üçüncü parti çerezler de kullanılmaktadır. Bu tip çerezler yalnızca onay verdiğiniz takdirde tarayıcınızda depolanacaktır. Bu çerezlere onay vermeme imkanınız da bulunmakta. Fakat bazı çerezlere onay verilmemesi bu sitedeki deneyiminizi olumsuz etkileyebilir.
Reklamcılık çerezleri ziyaretçilere daha alakalı reklamların gösterilmesi ve reklam kampanyaları gösterilmesini sağlar. Bu çerezler ziyaretçileri siteler arasında anonim olarak takip eder ve özelleştirilmiş reklamlar gösterilebilmesi için gerekli bilgileri toplar.
Ölçümleme çerezleri ziyaretçilerin web sitesiyle ne şekilde etkileşime geçtiğini anlamak için kullanılır. Bu çerezler siteyi ziyaret eden kullanıcı sayısı, trafik kaynağı, hemen çıkma oranı gibi metriklerin ölçümlenmesini sağlar.
İşlevsel çerezler web sitesinin doğru şekilde çalışması için mutlaka bulunması gereken çerezlerdir. Bu kategori sitenin temel fonksiyonlarının ve güvenlik önlemlerinin çalışabilmesi için gerekli çerezleri kapsar. Bu çerezler herhangi bir kişisel bilgi depolamaz.
İşlevsel olmayan çerezler, web sitenin fonksiyon ve güvenlik önlemlerinden bağımsız olan çerezlerdir. Ağırlıklı olarak ölçümleme, reklamlar ve gömülü içerikler ile kullanıcı bilgisi toplamayı sağlar. Bu çerezlerin kullanılabilmesi için ziyaretçilerin iznine ihtiyaç vardır.