Veri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam Yönetimi

Performance Max’te Bilinmeyenler – Performans Nasıl Artırılır?

Performance Max Kasım 2021’de değişen web ve reklam teknolojileriyle uyumlu, daha fazla otomatize ve kapalı kutu bir sistem olarak Google Ads envanterinde yerini aldı. Hayatımıza girdiğinden beri hem performansı yüksek…
Murat Erdem
07/03/2023

GDN ve Programatik: Hangisi Daha İyi?

“Elimizdeki bütçeyi GDN’de mi yoksa Programatik tarafta mı kullanalım?” sorusu kampanya planlamaları sırasında sıklıkla karşımıza çıkıyor. Yılbaşı kampanyaları için de toplantılar yapılmaya başlanmışken iki reklam kanalını sizler için inceledik. Görsel:…
Özge Gündüz
16/12/2022

Google Ads’te Label Oluşturma

Hazırlayanlar: Sezgin Zambak, Anıl Gürsoy, Kaan Uyar, Hilal Çiftçi, Simge Albere Google Label nedir? Google label kampanyalarınızı, reklam gruplarınızı, reklamlarınızı ve anahtar kelimelerinizi gruplara ayırmanızı sağlar. Label eklemek, her gün…
Hype SEO
30/09/2022

Google Ads CPA Nedir? CPA Nasıl Düşürülür?

Target CPA, Google Ads'i kullanan reklamverenlerin, belirlenen bütçeleri için mümkün olduğunca çok dönüşüm elde etmelerine yardımcı olur. Fakat CPA’yi nasıl yorulmayacağınızı bilmeniz gerekiyor, yoksa potansiyel olarak boşa para döküyor olacaksınız.…
Buse Kalkavan
30/09/2022

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]