Custom Channel Grouping Nedir? Google Analytics bir web sitesine gelen trafik verisini ham hali ile belirli kanallara ayırır. Bu kanallar Default Channel Grouping içerisinde Direct, Organic Search , Social, Email,…
Campaign Manager Nedir? Kısaca Campaign Manager 360 (CM) reklamverenler için Adserver görevi gören web tabanlı bir reklam yönetim sistemidir. Yayına alınan reklamların bu platforma entegre ederek ilgili reklamlarda hedefleme, doğrulama,…
Smart Bidding, Google Ads’de dönüşümleri en üst düzeye çıkarmak için makine öğrenimi kullanan bir otomatik teklif stratejisidir. Google, dönüşüm olasılığını tahmin etmek için geçmiş arama davranışına ve bağlamsal verilere baka…
2016'dan bu yana sosyal medya video paylaşım platformu Tiktok, dijital dünyada büyük bir yankı uyandırdı ve 150'den fazla pazara yayıldı. Bu yıldızın büyümesine ve geniş kitle tabanına rağmen, Tiktok reklam…
Google Ads Script Nedir? Java Script kodlarını kullanarak bütçe yönetiminden, anahtar kelime takibine, düzenli rapor oluşturmaktan, hava durumu entegrasyonu ile kampanya kurgusu yapabildiğimiz hesabı otomatize hale getirebilmeye kadar kampanyanlarımızı…
Discovery reklam modeli, YouTube, Google keşfet özet akışlarında ve G-Mail’de yayınlanan görsel bir reklam biçimidir. Bu kampanya türü, tek bir Google Ads kampanyası aracılığıyla markanızı keşfetmeye ve markanızla etkileşime geçmeye…
TikTok, çoğunuzun da bildiği üzere pandemi ile birlikte kullanıcıların kullandığı en popüler uygulamalar arasına girmiş bulunuyor. Gün geçtikçe uygulamaya artan bu ilginin bir sonucu olarak markalar için de tercih edilen…
Performance Max kampanyalarının ne işe yaradığını ve nasıl daha iyi sonuçlar elde etmenize yardımcı olabileceğini öğrenmek için kaydırın! Performance Max Nedir? Performance Max EnvanterleriPerformance Max Kampanyası Kurduktan Sonra Diğer Kampanyaları Kapatmalı…
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies. However you may visit Cookie Settings to provide a controlled consent.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Reklamcılık çerezleri ziyaretçilere daha alakalı reklamların gösterilmesi ve reklam kampanyaları gösterilmesini sağlar. Bu çerezler ziyaretçileri siteler arasında anonim olarak takip eder ve özelleştirilmiş reklamlar gösterilebilmesi için gerekli bilgileri toplar.
Ölçümleme çerezleri ziyaretçilerin web sitesiyle ne şekilde etkileşime geçtiğini anlamak için kullanılır. Bu çerezler siteyi ziyaret eden kullanıcı sayısı, trafik kaynağı, hemen çıkma oranı gibi metriklerin ölçümlenmesini sağlar.
İşlevsel çerezler web sitesinin doğru şekilde çalışması için mutlaka bulunması gereken çerezlerdir. Bu kategori sitenin temel fonksiyonlarının ve güvenlik önlemlerinin çalışabilmesi için gerekli çerezleri kapsar. Bu çerezler herhangi bir kişisel bilgi depolamaz.
İşlevsel olmayan çerezler, web sitenin fonksiyon ve güvenlik önlemlerinden bağımsız olan çerezlerdir. Ağırlıklı olarak ölçümleme, reklamlar ve gömülü içerikler ile kullanıcı bilgisi toplamayı sağlar. Bu çerezlerin kullanılabilmesi için ziyaretçilerin iznine ihtiyaç vardır.