Google Merchant Center Nedir? Kullanım Alanları Nelerdir?

Çevrimiçi bir e-ticaret mağazasına sahipseniz, son yıllarda online perakende arama pazarlamasını dönüştüren Google Merchant Center ile yakın temas halindesiniz demektir.  Hedefinizdeki dönüşümleri elde etmenize yardımcı olan Google Merchant Center; tüketicilerin…
Duygu Kabacan
08/10/2021

Keyword Planner Nedir Nasıl Kullanılır?

Hedef kitlenize ulaşabilmenin en önemli noktalarından biri doğru anahtar kelime kullanımıdır. Google Ads Keyword Planner, bu doğru anahtar kelimeleri bulmanıza ve kampanyalarınızda avantaj sağlamanıza yardımcı olur. Google Ads’in ücretsiz bir…
Derya Yücel
08/10/2021
Veri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam Yönetimi

Facebook Ads’te “Emoji” Kullanımıyla Tıklama Oranında %89.83’lük Artış – BluTV Case Study

Facebook gibi sosyal medya mecralarında emoji kullanımı uzun süredir artış eğilimindedir. Bunun sebebi düz yazı halindeki içeriklerin kişilik, mizah ve bağlam gibi unsurları istenilen düzeyde barındırmaması olarak gösterilmektedir. Düz metinlerde…
Sezgin Zambak
19/08/2021

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]