Çalıştığımız markalardan bize gelen ve en çok talep edilen aksiyonlardan birisi temel olarak marka havuzunu genişletmek ve buna bağlı olarak da satış hacimlerinin/pazar payının artması olduğunu söyleyebiliriz. Biz de bu…
Facebook ve Instagram yeni kitlelere erişim açısından etkili mecralardır. Ayrıca sunduğu hedefleme kırılımları ve reklam modelleri ile işinize ve kampanya amacınıza göre etkili geri dönüşler sağlayabilirler. Bu yazımda, e-ticaret markaları…
“Reklamlarım gerekli mesajı verebilecek mi? Hangi renkleri tercih etmeliyim? Call To Action (CTA) butonu nedir?” gibi tüm sorularınızın tümü bu yazımızda yanıt buluyor. Etkili bir reklam görseli yaratmak reklam vermenin…
Kullanıcıların internet üzerinden satın alma alışkanlıkları, her geçen sene artmasına rağmen, satış işlemlerinin büyük bir yüzdesi halen fiziksel mağazalarda gerçekleşiyor. Bu yüzdenin önemine yönelik, Google Store Visit ile dijital reklam…
Google Ads reklamları, gelişen makine öğrenimi ve beraberinde getirdiği akıllı teklif stratejileriyle birlikte, dönüşüm metriğini eskisinden daha önemli bir hale getirmiş durumda. Bu doğrultuda da karşımıza sıkça çıkan bir soru…
Mobil kullanımın her saniye arttığı bir dünyada, avuç içi kadar ekranlara tüm bilgileri sığdırmaya çalışıyoruz. Kişisel hesaplarımızda bununla ilgili bir rekabetle karşılaşmasak da, işletmeler için durum böyle değil ne yazık…
Google Ads nedir? Google Ads eski adı ile Google Adwords, Google tarafından geliştirilmiş bir online reklamcılık servisidir. Kullanıcılar, Google Ağını kullanarak istedikleri hedef için ücret ödeyerek reklam verebilirler. Google Ads…
Tercihlerinizi ve düzenli ziyaretlerinizi hatırlayarak size en iyi kullanıcı deneyimini sunabilmek için sitemizde çerezlerden faydalanıyoruz. Aşağıdaki ‘Kabul Et’ butonuna tıklayarak sitemizdeki tüm çerezlere izin verebilirsiniz. Fakat tercihlerinize göre daha detaylı seçimler yapmak isterseniz ‘Çerez Ayarları’ butonuna tıklayabilirsiniz.
Bu web sitesi size daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunabilmek için çerezler kullanmaktadır. Bu çerezlerden olan İşlevsel Çerezler, sitenin doğru şekilde ve güvenli olarak çalışabilmesi için ve tarayıcınızda depolanır. Bu web sitesinde, ziyaretçilerin siteyi ne şekilde kullandığını anlamak ve analiz etmek için üçüncü parti çerezler de kullanılmaktadır. Bu tip çerezler yalnızca onay verdiğiniz takdirde tarayıcınızda depolanacaktır. Bu çerezlere onay vermeme imkanınız da bulunmakta. Fakat bazı çerezlere onay verilmemesi bu sitedeki deneyiminizi olumsuz etkileyebilir.
Reklamcılık çerezleri ziyaretçilere daha alakalı reklamların gösterilmesi ve reklam kampanyaları gösterilmesini sağlar. Bu çerezler ziyaretçileri siteler arasında anonim olarak takip eder ve özelleştirilmiş reklamlar gösterilebilmesi için gerekli bilgileri toplar.
Ölçümleme çerezleri ziyaretçilerin web sitesiyle ne şekilde etkileşime geçtiğini anlamak için kullanılır. Bu çerezler siteyi ziyaret eden kullanıcı sayısı, trafik kaynağı, hemen çıkma oranı gibi metriklerin ölçümlenmesini sağlar.
İşlevsel çerezler web sitesinin doğru şekilde çalışması için mutlaka bulunması gereken çerezlerdir. Bu kategori sitenin temel fonksiyonlarının ve güvenlik önlemlerinin çalışabilmesi için gerekli çerezleri kapsar. Bu çerezler herhangi bir kişisel bilgi depolamaz.
İşlevsel olmayan çerezler, web sitenin fonksiyon ve güvenlik önlemlerinden bağımsız olan çerezlerdir. Ağırlıklı olarak ölçümleme, reklamlar ve gömülü içerikler ile kullanıcı bilgisi toplamayı sağlar. Bu çerezlerin kullanılabilmesi için ziyaretçilerin iznine ihtiyaç vardır.