Discovery reklam modeli, YouTube, Google keşfet özet akışlarında ve G-Mail’de yayınlanan görsel bir reklam biçimidir. Bu kampanya türü, tek bir Google Ads kampanyası aracılığıyla markanızı keşfetmeye ve markanızla etkileşime geçmeye hazır kişilere son derece görsel, ilham verici kişiselleştirilmiş reklam deneyimleri sunmanıza yardımcı olur.

Discovery Reklamları
Discovery Reklam

Discovery Reklam Modelinin Amacı Ne?

Google Ads Discovery reklamları sayesinde ulaşamadığınız potansiyel müşterilerinize ulaşma fırsatını yakalayabilirsiniz. Kullanıcıların taleplerini arama yoluyla ifade etmesini beklemeden, aramadıkları ürün ve hizmetleri kullanıcılara sunarak keşfetmelerine yardımcı olabilirsiniz.

Discovery Reklam Uygulamaları

Kullanıcılar Nasıl Hedefleniyor?

Google kitlelerinin pazar içi davranışları gibi yakın ilgi alanları temel alınır. Reklamverenler ayrıca özel amaç kitlelerini de kullanabilir. Bu kitleler, kullanıcıların arama etkinliği, YouTube izleme davranışı, Google Görüntülü Reklam Ağı sitelerine yapılan ziyaretler ve Play Store’dan indirilen uygulamalar dahil olmak üzere Google mülklerini kapsayan sinyallere dayalı olarak oluşturulur. Discovery reklamları aşağıdaki gibi görünmektedir.

Discovery Reklam Optimizasyonu

Discovery kampanyaları pazarlama hedefi, teklif ve bütçeye göre en iyi performansı sağlamak için otomatikleştirilmiştir. Bundan dolayı aşağıdaki ayarlar değiştirilemez:

  • Manuel Teklif Stratejileri
  • Teslimat Yöntemi
  • Cihaz Hedefleme
  • Yerleşim Hedefleme (Hariç Tutmalar Dahil)
  • Sıklık Sınırı
  • Reklam Rotasyonu
  • İçeriğe Dayalı Hedefleme

Otomatikleştiren özellikler dahilinde Google, reklamverenlerin gönlünü rahat tutmak adına şiddet gibi kötü içeriklerden reklamları koruduklarını belirtiyorlar.

Özetle Discovery reklamları ile,

  1. Kampanyanızla geniş ölçekte dönüşüm sağlayabilirsiniz. Bu satış veya web ziyaretleri olabilir.
  2. Yeni müşterilere ulaşabilirsiniz. Discovery kampanyaları, yeni markaları denemeye açık olan potansiyel müşterilerin ilgisini çekmenize yardımcı olur.
  3. Müşterilerinizle yeniden bağlantı kurabilirsiniz. Tüketiciler, Google özet akışında beğendikleri içeriği bulmak için geri döndüğünde, Discovery reklamları, markanızı en iyi tanıyan ve etkileşim kurma olasılığı en yüksek kullanıcıları hedefler.

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]