Günümüz dijital çağında, e-posta yönetimi sadece bir iletişim biçimi değil; zaman yönetimi, dikkat kontrolü ve profesyonel verimlilik için kritik bir araç haline geldi. Gmail gibi güçlü platformlar, sundukları filtreleme, etiketleme…
Brand Lift, reklamların etki düzeyini ölçmek için kullanılabilecek bir araçtır. Bu araç kullanılarak reklamların verimliliği ölçülebilir, düzenleme ve iyileştirmeler yapılabilir.
Nedir bu Google Ads? Google Ads, Google’ın reklam vermek isteyen kullanıcılarına sağladığı online bir reklamcılık servisidir. Kullanıcılar, vermek istedikleri reklamın amacına göre kampanya türünü, bütçesini ve anahtar kelimelerini bu servise…
Teknolojinin hızla gelişmesiyle birlikte internet reklamcılığının hayatımızdaki yeri oldukça büyüdü. Kullanıcıların büyük bir kısmı, alışveriş ve seyahat yerleri gibi amaçlarına yönelik sorgularına Google arama motoru sayesinde büyük kolaylıkla ulaşabiliyor. Bu…