Giriş

Garanti Bankası’nın kredi kartı portföyü olan GÖSAŞ, marka olmayan anahtar kelimelere ve mobil reklamlara yatırım yapmanın potansiyel müşterileri artıracağına inanıyordu. Ancak, son tıklama ilişkilendirme modeli, bu yaklaşımların iyi bir edinme başına maliyete ulaşamayacağını öne sürdü. Bu kopukluğun üstesinden gelmek için GÖSAŞ pazarlama ekibi ve ajansı Hype, her temas noktasının genel dönüşümler üzerindeki etkisini gösterecek bir model arıyordu.

Problem

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Çözüm

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Sonuç

Yeni modeli kullanan GÖSAŞ, maliyette% 13 azalma ile% 17 daha fazla dönüşüm elde etti.

13

daha az maliyet

17

daha fazla dönüşüm

Diğer içeriklerimize de göz atın.

13/04/2021 in Veri Odaklı Reklam Yönetimi

A/B Testi Nedir? – Teori ve Pratikte A/B Testing

Herkese merhaba, Bu yazıda genelden özele bir akış izleyerek, AB testi ile ilgili çeşitli soru ve sorunlara yanıt sunmaya çalıştım. Genelgeçer tanımlar ve kurallarla başlayıp, birçoğumuzun kullandığı dijital paneller üzerindeki pratiğine dair…
Devamını Oku
20/03/2019 in Veri Analizi ve Entegrasyon

Google Analytics raporlarında kaybolmayın! – 1.Sezon 1.Bölüm

Bir Google Analytics hesabınız var ve tüm data ellerinizin altında. Peki… “Aradığım data hangi rapor başlığının altında yer alıyor?”“Hangi raporları ne amaç doğrultusunda doğru kullanabilirim?” gibi sorular içinizi kemiriyorsa kendinize…
Devamını Oku
05/03/2021 in Veri Odaklı Reklam Yönetimi

Incremental Test ile Reklam Yatırımlarınızın Etkisini Ölçün

Incremental terimi pazarlama yatırımlarının markanın pazarlama hedefine (marka bilinirliği, web site ziyaretleri, satış) sağladığı katkı anlamına gelir. Incrementality testing (Artırımlı test), reklam yatırımlarınızın, dönüşümlerinize olan katkısını ifade eder. Buradaki dönüşüm…
Devamını Oku

Leave a Reply

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]