11/02/2019
SEO’da Kullanıcı Dostu URL Nasıl Olmalıdır?
URL Nedir? Benzetme yapmak gerekirse URL (Uniform Resource Locator), bir yere ulaşmaya çalışırken mahallenin köşesindeki bakkal amcaya sorduğumuz adres gibidir. İnternetteki bütün sitelerin belli bir kaynağı (adresi) vardır ve URL,…
30/01/2019
Bir A/B Testi Kaç Gün Yayında Kalmalı?
“Ayağımız alışsın.” ya da “Bize en son kaç olur?” dediğinizi duyar gibiyim. Bir- iki tane farklı görüş olsa da, Google’ın dediğine ve kendi A/B test aracı olan Optimize’da da önerdiğine…
23/01/2019
Web Sitenizin Olmazsa Olmazı: Sitemap
Sitemap nedir? İhtiyacınız olan bir kitabı bulmak için büyük bir kütüphaneye girdiğinizi düşünün fakat aradığınız kitabın hangi rafta olduğuna dair bir fikriniz yok. Tek tek bütün raflara bakmak çok uzun…
16/01/2019
Cohort Analizi Nedir?
Google Analytics Cohort raporlarını isteğinize göre esnetmek ister misiniz? Cohort Analizi, Analytics’te kullanıcıların ilk geldiği günden sonraki belirli periyotlarda hareketlerini/aksiyonları gösteren bir rapor arayüzüdür. Bu yazıda cohort analizinin ne işe…
26/12/2018
Google Tag Manager 101 — Temel Değişkenler
Yavaş yavaş derinlerine indiğimiz serimizde bu bölümde ise hazır olarak GTM’in bizlere sunduğu değişkenlere değineceğiz. (Evet buradan da anlaşıldığı gibi custom olarak istediğimiz değişkeni kendimiz de yaratabiliyoruz. Bunun için gelecek…
12/12/2018
Google Arama Sonuçlarında Daha Görünür Olmak İstemez Misiniz? Responsive Search Ads’i Deneyin!
Mobil kullanımın her saniye arttığı bir dünyada, avuç içi kadar ekranlara tüm bilgileri sığdırmaya çalışıyoruz. Kişisel hesaplarımızda bununla ilgili bir rekabetle karşılaşmasak da, işletmeler için durum böyle değil ne yazık…