Google Tag Manager’da “Still Running” Hatası

Google Tag Manager (GTM), web sitelerinde etiket yönetimini kolaylaştıran güçlü bir araçtır. Ancak, doğru yapılandırılmadığında çeşitli hatalarla karşılaşılabilir. Bunlardan biri de "still running" hatasıdır. Bu hata, GTM etiketlerinin düzgün bir…
Samet Şenol
29/04/2025

Çerezlerin Anlamlı Verilere Dönüşüm Yolculuğu

Post Cookie Dünya’da Reklamcılık #1’de de bahsettiğimiz gibi 3. taraf reklam çerezleri kullanıcı davranışları ve hareketlerini takip etmemizi sağlayan küçük Java Script kodlarıdır. Bu kodlar web sitelerine farklı yöntemler ile…
Hype Data
21/03/2023

Python ve Google Analytics

Bu yazımızda Python ve GA (Google Analytics) arasında nasıl bir ilişki var, nasıl çalışırlar ve ikisini kullanarak neler yapabiliriz bundan bahsedeceğiz. GA ve Python nedir? Google Analytics (GA) verileri; web…
Hype Data
16/02/2023

Selam! Ben ChatGPT

Şu sıralar gündemde yer alan büyük gelişmelerden birisi ChatGPT. Kimisine göre bazı sektörlerin geleceğini tehlikeye atacak bir düşmanken kimilerine göre ise hayatı kolaylaştıracak bir dost. İş böyleyken biz de ChatGPT’yi…
Hype Data
01/02/2023

Post Cookie Dünyada Reklamcılık

Dijital Pazarlamada ve Reklamcılıkta Çerez Kullanımı “Cookieless” yani çerezsiz bir dijital pazarlama dünyası nasıl olur? Dijital pazarlamacılar bir süredir bu sorunun cevabını arıyorlar. Google, Chrome ve diğer ürünlerinden üçüncü taraf…
Hype Data
22/08/2022
Veri Analizi ve EntegrasyonVeri Analizi ve EntegrasyonVeri Analizi ve EntegrasyonVeri Analizi ve EntegrasyonVeri Analizi ve EntegrasyonVeri Analizi ve EntegrasyonVeri Analizi ve Entegrasyon

Google Analytics İlişkilendirme Modelleri (Attribution Modeling)

360° bir dijital pazarlama ekosistemi düşündüğümüzde, müşterileriniz ya da kullanıcılarınız web sitenize birden fazla yolla ve bir çok farklı kaynak üzerinden erişim sağlayabilir. Bu erişim sonucunda - ilgili kullanıcının pazarlama…
Hype SEO
31/12/2021

Google Analytics 4 Nedir? GA4 ile Universal Analytics Farkları Nelerdir?

Google Analytics 4 nedir? GA4 vs Universal AnalyticsGA4’te Farklı Görünümler Oluşturabilir Miyiz?Oturuma Dayalı vs Etkinliğe Dayalı Veri Tabanı?Acqusition&Engagement&Monetization Raporları Nedir?Segment OluşturmaGA4’te Event Yapısı Nasıldır?Google Analytics 4 ÖzellikleriYeni bir GA4 Mülkü Nasıl…
Hype Ads
22/11/2021

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]