Veri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam Yönetimi

Mlink: Migros Onsite Kampanya Aracını Nasıl Kullanabiliriz?

Migros’un gelişmiş reklam altyapısı Mlink paneli, Migros Sanal Market ve Migros Hemen platformları üzerinden markalara çeşitli reklam alanları sunuyor. Bu kampanya türleri sayesinde hem ürün görünürlüğü artırılıyor hem de kullanıcı…
Nihal Kazancı
31/07/2025
Veri Analizi ve EntegrasyonVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam Yönetimi

Consent Mode, GCLID Eksikliği ve Diğer Gizli Engeller: Dijital Pazarlamada Görünmeyen Tehlikeler

Günümüzde dijital pazarlama kampanyalarının başarısı, veri toplama ve analiz süreçlerinin doğruluğuna sıkı sıkıya bağlı. Google Ads, Analytics, Tag Manager ve benzeri araçlar reklam harcamalarının geri dönüşünü ölçme konusunda kritik öneme…

Dijital Pazarlamanın Hızla Büyüyen Kanalı: TikTok Ads

Dijital pazarlamada marka bilinirliği ve performansı arttırmanın en etkili yollarından biri, farklı kanalları etkin bir şekilde kullanmaktan geçmektedir. Hala birçok marka, yatırımının ağırlığını tek platforma verip, Türkiye’de gün geçtikçe kullanıcı…
Onur İhtiyar
11/06/2025

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]