AdBlocking — Ya Herkes Kullanırsa?

Televizyonunuzda bir ayar yaptığınızı, sonra da bir daha televizyonda reklam görmediğinizi düşünün. Reklamların gösterilmemesinin size hiç bir zararı olmadığını, hatta reklamları engelleyince kanalların daha hızlı açıldığını da hesaba katın. Ad-blockerlar…

Facebook CPAS (Ortak) Reklam Modeli

Collaborative Ads diğer adıyla ortak reklam modeli, perakendecilerde ürünlerini satan markaların basit ve efektif bir yol ile satışlarını arttırmayı amaçlayan bir performans pazarlama kampanya modelidir. Facebook, CPAS reklam modeliyle kullanıcıların…
Yiğit Taşkın
25/11/2020

GDN vs. Programatik

“Bu kampanyamızda GDN mi kullanalım yoksa programatik üzerinden mi gidelim?” sorusu, çoğu kampanya planlamasında düşünülen sorulardan birisidir.
Hype Ads
12/10/2020
Veri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam Yönetimi

Google Store Visit Hakkında Bilmeniz Gerekenler

Kullanıcıların internet üzerinden satın alma alışkanlıkları, her geçen sene artmasına rağmen, satış işlemlerinin büyük bir yüzdesi halen fiziksel mağazalarda gerçekleşiyor. Bu yüzdenin önemine yönelik, Google Store Visit ile dijital reklam…
Gülşah Eker
11/07/2019

Google Ads Selective Conversion Kullanma Kılavuzu

Google Ads reklamları, gelişen makine öğrenimi ve beraberinde getirdiği akıllı teklif stratejileriyle birlikte, dönüşüm metriğini eskisinden daha önemli bir hale getirmiş durumda. Bu doğrultuda da karşımıza sıkça çıkan bir soru…
Özer Sendinç
15/05/2019

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]