Google Ads Selective Conversion Kullanma Kılavuzu

Google Ads reklamları, gelişen makine öğrenimi ve beraberinde getirdiği akıllı teklif stratejileriyle birlikte, dönüşüm metriğini eskisinden daha önemli bir hale getirmiş durumda. Bu doğrultuda da karşımıza sıkça çıkan bir soru…
Özer Sendinç
15/05/2019
Veri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam Yönetimi

Google Arama Sonuçlarında Daha Görünür Olmak İstemez Misiniz? Responsive Search Ads’i Deneyin!

Mobil kullanımın her saniye arttığı bir dünyada, avuç içi kadar ekranlara tüm bilgileri sığdırmaya çalışıyoruz. Kişisel hesaplarımızda bununla ilgili bir rekabetle karşılaşmasak da, işletmeler için durum böyle değil ne yazık…
Dilan Kurt
12/12/2018

Yeni Başlayanlar İçin 5 Soruda Google Ads

Google Ads nedir? Google Ads eski adı ile Google Adwords, Google tarafından geliştirilmiş bir online reklamcılık servisidir. Kullanıcılar, Google Ağını kullanarak istedikleri hedef için ücret ödeyerek reklam verebilirler. Google Ads…
Hype Data
18/10/2018

BrightonSEO 2018’den Notlar

Geçtiğimiz hafta İngiltere’nin Brighton kentinde yapılan BrightonSEO konferansındaydık. 2009'dan beri düzenlenen konferansa katılan 4000'e yakın SEO uzmanıyla fikir alışverişi yaptık. 7 farklı sahnede toplam 29 oturumdan oluşan konferansta teknik optimizasyonlardan…

Bir hegemonya enstrümanı: Netflix

Akıllı cihazların gelişmesiyle birlikte değişen davranışlarımızın başında izleme alışkanlıklarımız geliyor. Fakat okumak üzere olduğunuz bu metin “çağımızın izleme alışkanlıkları ve YouTube’da harcanan süre” içeriği barındırmıyor. İzleme alışkanlığınızın kimler tarafından nasıl…
Özer Sendinç
27/08/2018

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]