Veri Analizi ve EntegrasyonVeri Analizi ve EntegrasyonVeri Analizi ve EntegrasyonVeri Analizi ve EntegrasyonVeri Analizi ve EntegrasyonVeri Analizi ve EntegrasyonVeri Analizi ve EntegrasyonVeri Analizi ve EntegrasyonVeri Odaklı Reklam Yönetimi

Consent Mode, GCLID Eksikliği ve Diğer Gizli Engeller: Dijital Pazarlamada Görünmeyen Tehlikeler

Günümüzde dijital pazarlama kampanyalarının başarısı, veri toplama ve analiz süreçlerinin doğruluğuna sıkı sıkıya bağlı. Google Ads, Analytics, Tag Manager ve benzeri araçlar reklam harcamalarının geri dönüşünü ölçme konusunda kritik öneme…

Google Tag Manager’da “Still Running” Hatası

Google Tag Manager (GTM), web sitelerinde etiket yönetimini kolaylaştıran güçlü bir araçtır. Ancak, doğru yapılandırılmadığında çeşitli hatalarla karşılaşılabilir. Bunlardan biri de "still running" hatasıdır. Bu hata, GTM etiketlerinin düzgün bir…
Samet Şenol
29/04/2025

Çerezlerin Anlamlı Verilere Dönüşüm Yolculuğu

Post Cookie Dünya’da Reklamcılık #1’de de bahsettiğimiz gibi 3. taraf reklam çerezleri kullanıcı davranışları ve hareketlerini takip etmemizi sağlayan küçük Java Script kodlarıdır. Bu kodlar web sitelerine farklı yöntemler ile…
Hype Data
21/03/2023

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]