Facebook CPAS (Ortak) Reklam Modeli

Collaborative Ads diğer adıyla ortak reklam modeli, perakendecilerde ürünlerini satan markaların basit ve efektif bir yol ile satışlarını arttırmayı amaçlayan bir performans pazarlama kampanya modelidir. Facebook, CPAS reklam modeliyle kullanıcıların…
Yiğit Taşkın
25/11/2020
Veri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam Yönetimi

Facebook’taki Dinamik Katalog Kampanyalarıyla (DPA — Dynamic Product Ads) Satışları Artırma

Facebook ve Instagram yeni kitlelere erişim açısından etkili mecralardır. Ayrıca sunduğu hedefleme kırılımları ve reklam modelleri ile işinize ve kampanya amacınıza göre etkili geri dönüşler sağlayabilirler. Bu yazımda, e-ticaret markaları…
Ahmet Narkan
27/10/2020

GDN vs. Programatik

“Bu kampanyamızda GDN mi kullanalım yoksa programatik üzerinden mi gidelim?” sorusu, çoğu kampanya planlamasında düşünülen sorulardan birisidir.
Ahmet Narkan
12/10/2020

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]