Web sitesi üzerinde yapılan A/B testleri istenilen hedefin tamamlanma sayısını veya herhangi başka bir metriği iyileştirmek için oldukça önemli aksiyonlardır.
Screaming Frog’un 2.500 anahtar kelime ve 20.000 URL’yi analiz ederek yaptığı araştırmaya göre mobil sonuçların sadece % 12’sinin masaüstü sonuçlarının ise % 13’ünün metrikleri başarılı bir şekilde geçtiğini belirledi.
Kullanıcı deneyimini iyileştirme ve dönüşüm oranını artırma konularında yol haritası çıkarmaya yardımcı olan Hotjar’ın, form doldurma oranını da iyileştirmeye yarayan bir özelliği olduğunu biliyor muydunuz?
Sizin de mi Google Analytics raporlarındaki lead’lerin kaynağı ile CRM sistemine (Veri Tabanı) baktığınızdaki lead’lerin kaynağı birbirini tutmuyor? O zaman doğru yerdesiniz.
Performans pazarlama alanında mobil kanal verilerini analiz ederken birçok sorunla karşılaşıyoruz. Adjust panelinde iki farklı tracker’ın aynı panelde raporlanmıyor oluşu da bunlardan biri.
Google Analytics hesabınızdaki bir Property’yi BigQuery ye bağladıysanız ve Analytics raporlarınızı BigQuery üzerinden almak istiyorsanız doğru yerdesiniz.
Tercihlerinizi ve düzenli ziyaretlerinizi hatırlayarak size en iyi kullanıcı deneyimini sunabilmek için sitemizde çerezlerden faydalanıyoruz. Aşağıdaki ‘Kabul Et’ butonuna tıklayarak sitemizdeki tüm çerezlere izin verebilirsiniz. Fakat tercihlerinize göre daha detaylı seçimler yapmak isterseniz ‘Çerez Ayarları’ butonuna tıklayabilirsiniz.
Bu web sitesi size daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunabilmek için çerezler kullanmaktadır. Bu çerezlerden olan İşlevsel Çerezler, sitenin doğru şekilde ve güvenli olarak çalışabilmesi için ve tarayıcınızda depolanır. Bu web sitesinde, ziyaretçilerin siteyi ne şekilde kullandığını anlamak ve analiz etmek için üçüncü parti çerezler de kullanılmaktadır. Bu tip çerezler yalnızca onay verdiğiniz takdirde tarayıcınızda depolanacaktır. Bu çerezlere onay vermeme imkanınız da bulunmakta. Fakat bazı çerezlere onay verilmemesi bu sitedeki deneyiminizi olumsuz etkileyebilir.
Reklamcılık çerezleri ziyaretçilere daha alakalı reklamların gösterilmesi ve reklam kampanyaları gösterilmesini sağlar. Bu çerezler ziyaretçileri siteler arasında anonim olarak takip eder ve özelleştirilmiş reklamlar gösterilebilmesi için gerekli bilgileri toplar.
Ölçümleme çerezleri ziyaretçilerin web sitesiyle ne şekilde etkileşime geçtiğini anlamak için kullanılır. Bu çerezler siteyi ziyaret eden kullanıcı sayısı, trafik kaynağı, hemen çıkma oranı gibi metriklerin ölçümlenmesini sağlar.
İşlevsel çerezler web sitesinin doğru şekilde çalışması için mutlaka bulunması gereken çerezlerdir. Bu kategori sitenin temel fonksiyonlarının ve güvenlik önlemlerinin çalışabilmesi için gerekli çerezleri kapsar. Bu çerezler herhangi bir kişisel bilgi depolamaz.
İşlevsel olmayan çerezler, web sitenin fonksiyon ve güvenlik önlemlerinden bağımsız olan çerezlerdir. Ağırlıklı olarak ölçümleme, reklamlar ve gömülü içerikler ile kullanıcı bilgisi toplamayı sağlar. Bu çerezlerin kullanılabilmesi için ziyaretçilerin iznine ihtiyaç vardır.