Brand Lift, reklamların etki düzeyini ölçmek için kullanılabilecek bir araçtır. Bu araç kullanılarak reklamların verimliliği ölçülebilir, düzenleme ve iyileştirmeler yapılabilir.
Instagram'dan sonra TikTok da odağını e-ticarete çeviriyor. Shopify ile ortaklığını duyuran TikTok, satıcıların platformdaki alışveriş sekmesinden ürün satışı yapabilmelerini sağlayacakmış. Bundan sonraki süreçte Shopify satıcıları, TikTok üzerinden gönderilere ürün etiketleyebilecek;…
İş ortağımız Pegasus Havayolları ile birlikte gerçekleştirdiğimiz yeni başarı hikayemiz Think with Google'da yayında. Search Ads 360'ta açık artırma anında teklif verme stratejisi ve makina öğrenimini kullanarak satış maliyetlerini düşüren…
ABD'li senatörlerin sunduğu yasa tasarısı teknoloji devleri Apple ve Google'ı endişelendirmiş. Yasa tasarısı, tekelleşmeden dolayı eleştiri oklarından kurtulamayan App Store ve Google Play Store'un, platformlarında üçüncü parti uygulama mağazalarına ve…
Apple'ın açtığı gizlilik yolunda bir adım daha atan Google, Play Store'a bir 'Veri Gizliliği ve Güvenlik' bölümü getirmeye hazırlanıyormuş. Kullanıcılar bu alanda bir uygulamayı indirmeden önce uygulamanın hangi verileri topladığını,…
Nedir bu Google Ads? Google Ads, Google’ın reklam vermek isteyen kullanıcılarına sağladığı online bir reklamcılık servisidir. Kullanıcılar, vermek istedikleri reklamın amacına göre kampanya türünü, bütçesini ve anahtar kelimelerini bu servise…
Teknolojinin hızla gelişmesiyle birlikte internet reklamcılığının hayatımızdaki yeri oldukça büyüdü. Kullanıcıların büyük bir kısmı, alışveriş ve seyahat yerleri gibi amaçlarına yönelik sorgularına Google arama motoru sayesinde büyük kolaylıkla ulaşabiliyor. Bu…
Tarihin en büyük GDPR cezasının sahibi Amazon oldu. Lüksemburg Veri Koruma Komisyonu'nu, Amazon'un kişisel verileri işlerken GDPR kurallarına uymadığını söyleyerek şirkete 886 milyon dolarlık bir ceza kesmiş. Bugüne kadarki GDPR…
İzleyenler bilir, bir kez Tiktok videoları izlemeye başlarsanız durması çok zordur. Ama nasıl oluyor da TikTok bizi çok hızlı bir şekilde çok iyi tanıyabiliyor? Wall Street Journal'ın 100'den fazla bot…
Pandeminin dünya genelinde aşıyla birlikte nispeten kontrol altına alınması turizm sektörünü hareketlendiriyor. Google da canlanmaya başlayan turizm sektörüne yönelik içgörüleri paylaştığı bir web sitesi hazırlamış. Google'ın arama verilerinden faydalanarak hazırladığı…
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies. However you may visit Cookie Settings to provide a controlled consent.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Reklamcılık çerezleri ziyaretçilere daha alakalı reklamların gösterilmesi ve reklam kampanyaları gösterilmesini sağlar. Bu çerezler ziyaretçileri siteler arasında anonim olarak takip eder ve özelleştirilmiş reklamlar gösterilebilmesi için gerekli bilgileri toplar.
Ölçümleme çerezleri ziyaretçilerin web sitesiyle ne şekilde etkileşime geçtiğini anlamak için kullanılır. Bu çerezler siteyi ziyaret eden kullanıcı sayısı, trafik kaynağı, hemen çıkma oranı gibi metriklerin ölçümlenmesini sağlar.
İşlevsel çerezler web sitesinin doğru şekilde çalışması için mutlaka bulunması gereken çerezlerdir. Bu kategori sitenin temel fonksiyonlarının ve güvenlik önlemlerinin çalışabilmesi için gerekli çerezleri kapsar. Bu çerezler herhangi bir kişisel bilgi depolamaz.
İşlevsel olmayan çerezler, web sitenin fonksiyon ve güvenlik önlemlerinden bağımsız olan çerezlerdir. Ağırlıklı olarak ölçümleme, reklamlar ve gömülü içerikler ile kullanıcı bilgisi toplamayı sağlar. Bu çerezlerin kullanılabilmesi için ziyaretçilerin iznine ihtiyaç vardır.