Giriş

Garanti Bankası’nın kredi kartı portföyü olan GÖSAŞ, marka olmayan anahtar kelimelere ve mobil reklamlara yatırım yapmanın potansiyel müşterileri artıracağına inanıyordu. Ancak, son tıklama ilişkilendirme modeli, bu yaklaşımların iyi bir edinme başına maliyete ulaşamayacağını öne sürdü. Bu kopukluğun üstesinden gelmek için GÖSAŞ pazarlama ekibi ve ajansı Hype, her temas noktasının genel dönüşümler üzerindeki etkisini gösterecek bir model arıyordu.

Problem

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Çözüm

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Sonuç

Yeni modeli kullanan GÖSAŞ, maliyette% 13 azalma ile% 17 daha fazla dönüşüm elde etti.

13

daha az maliyet

17

daha fazla dönüşüm

Diğer içeriklerimize de göz atın.

05/11/2020 in Başarı Hikayeleri

Bonus Kredi Kartı Başvurularını %24 Artırdı

Garanti Ödeme Sistemleri, İstanbul'da faaliyet gösteren Türkiye'nin önde gelen bankalarından biridir. Her satın alımda bonus puan kazanmak ve sonraki alışverişlerde gerçek para olarak kullanmak gibi çok sayıda avantajla birlikte gelen…
Read More
09/09/2021 in Başarı Hikayeleri

Yeni Form Yapısıyla Siparişleri %5 Artırdık – Watsons Case Study

Sepet sayfasına gelen kullanıcıların sipariş sürecinden çıkmasını engelledik. Satın alıma kadar geçen süreyi optimize ettik.
Read More
29/05/2023 in Arama Motoru Optimizasyonu

Bing Webmaster Tools Nedir? Nasıl Kurulur & Kullanılır?

Yıllardır Microsoft'un arama motoru Bing Google'ın arkasından en çok kullanılan 2. arama motoru konumunda yer alıyor. Hatta öyle ki, Haziran 2022'ye geldiğimizde, Google'ın arama motoru pazarında adeta bir tek başına…
Read More

Leave a Reply

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]