Giriş

Garanti Bankası’nın kredi kartı portföyü olan GÖSAŞ, marka olmayan anahtar kelimelere ve mobil reklamlara yatırım yapmanın potansiyel müşterileri artıracağına inanıyordu. Ancak, son tıklama ilişkilendirme modeli, bu yaklaşımların iyi bir edinme başına maliyete ulaşamayacağını öne sürdü. Bu kopukluğun üstesinden gelmek için GÖSAŞ pazarlama ekibi ve ajansı Hype, her temas noktasının genel dönüşümler üzerindeki etkisini gösterecek bir model arıyordu.

Problem

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Çözüm

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Sonuç

Yeni modeli kullanan GÖSAŞ, maliyette% 13 azalma ile% 17 daha fazla dönüşüm elde etti.

13

daha az maliyet

17

daha fazla dönüşüm

Diğer içeriklerimize de göz atın.

02/04/2021 in Başarı Hikayeleri

Turkcell – Ev & Elektronik Ürün Satışlarını %32 Artırdık

Yeni hedef kitlere ulaşarak ek satış gerçekleştirebilmek için Turkcell’de araştırmalara başladık. Genel kullanıcı kitlesine gitmek yerine veriye dayanan satın alma potansiyeli yüksek bir mikro hedef kitleye iletişim yapmayı planladık. Öne…
Read More
29/05/2025 in Arama Motoru Optimizasyonu, Başarı Hikayeleri

8000 Sayfalık Web Sitesini 5 Dakikada Nasıl Taşıdık?

Web sitelerinde büyük değişiklikler her zaman bir “ya trafik kaybı yaşarsak” korkusuyla gelir. Hele işin içinde birden fazla dil, binlerce sayfa ve farklı domain yapıları varsa... Bu projede Şişecam için…
Read More
23/12/2020 in Arama Motoru Optimizasyonu

Google Zengin Cevaplar – Nedir, Ne Değildir?

Google Türkiye pazarına giderek daha fazla önem veriyor. Bunu hem Think With Google gibi yayınlarda kendi ürettiği içeriklerden, hem de yurtdışındaki pazarlarda yayına aldığı çeşitli özellikleri eskiye göre daha hızlı…
Read More

Leave a Reply

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]