Giriş

Garanti Bankası’nın kredi kartı portföyü olan GÖSAŞ, marka olmayan anahtar kelimelere ve mobil reklamlara yatırım yapmanın potansiyel müşterileri artıracağına inanıyordu. Ancak, son tıklama ilişkilendirme modeli, bu yaklaşımların iyi bir edinme başına maliyete ulaşamayacağını öne sürdü. Bu kopukluğun üstesinden gelmek için GÖSAŞ pazarlama ekibi ve ajansı Hype, her temas noktasının genel dönüşümler üzerindeki etkisini gösterecek bir model arıyordu.

Problem

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Çözüm

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Sonuç

Yeni modeli kullanan GÖSAŞ, maliyette% 13 azalma ile% 17 daha fazla dönüşüm elde etti.

13

daha az maliyet

17

daha fazla dönüşüm

Diğer içeriklerimize de göz atın.

07/05/2025 in Dönüşüm Optimizasyonu

A/B Testlerinde Sık Yapılan Hatalar ve Bunlardan Kaçınma Yöntemleri

A/B Testi Yapmak Kolay, Doğrusunu Yapmak Zor A/B testleri doğru kullanıldığında güçlü birer karar destek mekanizmasıdır. Ancak birçok A/B testi, hatalı kurulum, yanlış yorumlama veya sabırsızlık nedeniyle güvenilmez sonuçlar üretir.…
Read More
23/01/2019 in Arama Motoru Optimizasyonu

Web Sitenizin Olmazsa Olmazı: Sitemap

Sitemap nedir? İhtiyacınız olan bir kitabı bulmak için büyük bir kütüphaneye girdiğinizi düşünün fakat aradığınız kitabın hangi rafta olduğuna dair bir fikriniz yok. Tek tek bütün raflara bakmak çok uzun…
Read More
30/12/2022 in Arama Motoru Optimizasyonu

SEO ve Kullanıcı Deneyimi İçin En İyi Search Bar Uygulamaları

Search Bar, web siteleri için bir arama kutusundan çok daha fazlasıdır. Kullanıcının, web sitesiyle nasıl bir etkileşim kurduğunu ve web sitesindeki beklentilerini anlamayı sağlar. Bir kullanıcı web sitesine geldiğinde istediğini…
Read More

Leave a Reply

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]