Giriş

Garanti Bankası’nın kredi kartı portföyü olan GÖSAŞ, marka olmayan anahtar kelimelere ve mobil reklamlara yatırım yapmanın potansiyel müşterileri artıracağına inanıyordu. Ancak, son tıklama ilişkilendirme modeli, bu yaklaşımların iyi bir edinme başına maliyete ulaşamayacağını öne sürdü. Bu kopukluğun üstesinden gelmek için GÖSAŞ pazarlama ekibi ve ajansı Hype, her temas noktasının genel dönüşümler üzerindeki etkisini gösterecek bir model arıyordu.

Problem

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Çözüm

Modeli etkinleştirmek için, AdWords’teki dönüşüm ayarını değiştirdiler.

Seckin, “Veriye dayalı ilişkilendirme modellemesi sayesinde, markasız anahtar kelimelerin katma değerini izleyebildik ve kanallar arası dönüşüm yollarını daha iyi anlayabildik” diyor. “Artık bu anahtar kelimelere ve mobil cihazlara yatırım yapma konusunda kendimize daha çok güveniyoruz. Veriye dayalı ilişkilendirme sayesinde yatırımlarımızı daha doğru yönetmeye başladık.

Sonuç

Yeni modeli kullanan GÖSAŞ, maliyette% 13 azalma ile% 17 daha fazla dönüşüm elde etti.

13

daha az maliyet

17

daha fazla dönüşüm

Diğer içeriklerimize de göz atın.

02/06/2025 in Arama Motoru Optimizasyonu

Google’da Arama Değişti: Yapay Zeka Destekli Yeni Döneme Hazır Mısınız?

2024 itibarıyla Google arama sonuçları radikal biçimde değişmeye başladı. Artık sadece kelimeye göre değil, niyete göre yanıt veriliyor. Kullanıcılar her zamankinden daha hızlı, daha doğrudan ve daha az tıklamayla bilgiye…
Read More
03/05/2021 in Arama Motoru Optimizasyonu

SEO İçin En Popüler 15 Chrome Eklentisi

2017 yılındaki veriler incelendiğinde, Türkiye’deki kullanıcıların %74’ü web tarayıcıları olarak Google Chrome’u tercih ediyor. Aşağıdaki grafik, 2017 yılında Türkiye’de kullanılan web tarayıcılarının oranını gösteriyor. Grafikten de anlaşıldığı gibi Google Chrome,…
Read More
07/08/2021 in Hype over Advertising

#297: 🛡️ Google’dan Güvenlik Odaklı Yeni Hizmet

Google’ın siyasetçiler, gazeteciler ve iş insanlarının kullandığı; saldırı riskinin yüksek olabileceği Google hesaplarının korunması amacıyla güçlü güvenlik önlemleri içeren bir programı bulunuyor. ‘Gelişmiş Koruma Programı’ adıyla sunulan hizmet, üçüncü parti…
Read More

Leave a Reply

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]