GDN vs. Programatik

“Bu kampanyamızda GDN mi kullanalım yoksa programatik üzerinden mi gidelim?” sorusu, çoğu kampanya planlamasında düşünülen sorulardan birisidir.
Ahmet Narkan
12/10/2020

Google Store Visit Hakkında Bilmeniz Gerekenler

Kullanıcıların internet üzerinden satın alma alışkanlıkları, her geçen sene artmasına rağmen, satış işlemlerinin büyük bir yüzdesi halen fiziksel mağazalarda gerçekleşiyor. Bu yüzdenin önemine yönelik, Google Store Visit ile dijital reklam…
Gülşah Eker
11/07/2019

Google Ads Selective Conversion Kullanma Kılavuzu

Google Ads reklamları, gelişen makine öğrenimi ve beraberinde getirdiği akıllı teklif stratejileriyle birlikte, dönüşüm metriğini eskisinden daha önemli bir hale getirmiş durumda. Bu doğrultuda da karşımıza sıkça çıkan bir soru…
Özer Sendinç
15/05/2019

Yeni Başlayanlar İçin 5 Soruda Google Ads

Google Ads nedir? Google Ads eski adı ile Google Adwords, Google tarafından geliştirilmiş bir online reklamcılık servisidir. Kullanıcılar, Google Ağını kullanarak istedikleri hedef için ücret ödeyerek reklam verebilirler. Google Ads…
Alper Aydın
18/10/2018
Veri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam Yönetimi

BrightonSEO 2018’den Notlar

Geçtiğimiz hafta İngiltere’nin Brighton kentinde yapılan BrightonSEO konferansındaydık. 2009'dan beri düzenlenen konferansa katılan 4000'e yakın SEO uzmanıyla fikir alışverişi yaptık. 7 farklı sahnede toplam 29 oturumdan oluşan konferansta teknik optimizasyonlardan…

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]