Başarı HikayeleriVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam Yönetimi

Facebook Ads’te “Emoji” Kullanımıyla Tıklama Oranında %89.83’lük Artış – BluTV Case Study

Facebook gibi sosyal medya mecralarında emoji kullanımı uzun süredir artış eğilimindedir. Bunun sebebi düz yazı halindeki içeriklerin kişilik, mizah ve bağlam gibi unsurları istenilen düzeyde barındırmaması olarak gösterilmektedir. Düz metinlerde…
Sezgin Zambak
19/08/2021

Marka Bilinirliği İçin PPC

PPC, çevrimiçi satışlar yapmak, potansiyel müşteriler edinmek veya işiniz için sahip olduğunuz diğer herhangi bir hedef için kullanılan efektif seçeneklerden biridir. Bunların yanında, marka bilinirliği oluşturmaya ve marka sadakatini artırmaya…
Hype SEO
29/07/2021

Nedir Bu Search Ads 360?

Search Ads 360’ı özetle, farklı arama ağlarından yayına aldığımız kampanyaları, aynı hedefe bağlı olarak aynı anda yönetmemize yarayan bir Google platformu olarak tanımlayabiliriz. Kullanımı kolay bir arayüz, gelişmiş optimizasyon alternatifleri…
Dilan Kurt
17/03/2021
Veri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam YönetimiVeri Odaklı Reklam Yönetimi

Incremental Test ile Reklam Yatırımlarınızın Etkisini Ölçün

Incremental terimi pazarlama yatırımlarının markanın pazarlama hedefine (marka bilinirliği, web site ziyaretleri, satış) sağladığı katkı anlamına gelir. Incrementality testing (Artırımlı test), reklam yatırımlarınızın, dönüşümlerinize olan katkısını ifade eder. Buradaki dönüşüm…
Sinem Yılmaz
05/03/2021

Hype

Esentepe Mahallesi
Ecza Sokak 6/1
Levent, İstanbul

+90 (532) 744 4943
[email protected]