27/10/2020
Facebook’taki Dinamik Katalog Kampanyalarıyla (DPA — Dynamic Product Ads) Satışları Artırma
Facebook ve Instagram yeni kitlelere erişim açısından etkili mecralardır. Ayrıca sunduğu hedefleme kırılımları ve reklam modelleri ile işinize ve kampanya amacınıza göre etkili geri dönüşler sağlayabilirler. Bu yazımda, e-ticaret markaları…
12/10/2020
GDN vs. Programatik
“Bu kampanyamızda GDN mi kullanalım yoksa programatik üzerinden mi gidelim?” sorusu, çoğu kampanya planlamasında düşünülen sorulardan birisidir.
28/09/2020
Facebook Single Tag
Bu blog yazımda çift Facebook hesabı bulunan sitelerde GTM ile sadece tek bir hesaba veri gönderimi nasıl yapılır onu anlatacağım.
14/08/2020
Veri Tabanında Trafik Kaynağı Takibi
Sizin de mi Google Analytics raporlarındaki lead’lerin kaynağı ile CRM sistemine (Veri Tabanı) baktığınızdaki lead’lerin kaynağı birbirini tutmuyor? O zaman doğru yerdesiniz.